Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC4 i December (Trafikpolitik)

af Gæst1, 11/2 2015, 16:30 (3373 dage siden) @ Lars Jensen

Til gengæld kan man se, at DSB havde 20 IC4 togsæt i kommerciel drift i december.
Prose rapporten fra december forholdt sig som bekendt kun til om DSBs egne planer var realistiske, hvilket Prose som bekendt mente. Imidlertid fremgår det af Prose rapporten, at DSB i december 2014 ville have 41 IC4 togsæt i kommerciel drift ifølge de planer som Prose skulle undersøge.

Prose rapporten har således været ganske forældet, allerede da den udkom. DSB er omtrent halvandet år bagefter den i Prose opstillede indsættelsesplan.

Skal vi gætte på at DSB får lov at hyre nogle nye eksterne konsulenter, til at rose deres arbejde i 2016?

Målet om at IC4 går fra at være et meget dårligt tog til at være et knap så dårligt tog i 2019 synes langt væk...men der er selvfølgelig en ukendt mirakel løsning lige om hjørnet...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • IC4 i December - Lars Jensen, 11/2 2015, 15:45 [*]
    • IC4 i December - Gæst1, 11/2 2015, 16:30
Nørre Smedeby skærvefabrik A/S
Nørre Smedeby skærvefabrik A/S

Her er historien om aktieselskabet Stenbrud & Skærvefabrik Nørre Smedeby med firmaets aktiviteter i både Smedeby og Fladbjerg. Skærvefabrikken ejede gennem tiden adskillige både damp- og motorlokomotiver i såvel smalsporede som normalsporede udgaver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak