Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Salg af signaler m.m.

af Henrik C, Kolding, 20/3 2011, 06:36 (4787 dage siden)

Så skal der ryddes op, så derfor skal de sidste signaler væk nu...

[image][image][image][image][image]

mvh Henrik

Salg af signaler m.m.

af MHsøhus, 20/3 2011, 07:19 (4787 dage siden) @ Henrik C

Hej Henrik.

Jeg vil da gerne købe et par stykker.
Skriv på soehus@privat.dk

Mvh. Martin

Salg af signaler m.m.

af jesper @, 20/3 2011, 08:44 (4787 dage siden) @ Henrik C

Kan du sende ? Selfølgelig mod betaling . For så vil jeg gerne købe et dværgsignal

(Mail: yezpers@hotmail.com)

Salg af signaler m.m.

af Erling Larsen, Frederiksberg, 20/3 2011, 12:33 (4787 dage siden) @ Henrik C

Hej Henrik

Jeg er interesseret i at købe flere af dine effekter, men da jeg ikke kan se hvordan jeg kontakter dig, bedes du skrive til mig på kontakt@maleren.dk

Mvh Erling Larsen

Salg af signaler m.m.

af Erling Larsen, Frederiksberg, 20/3 2011, 12:33 (4787 dage siden) @ Erling Larsen

Flot! Har lige set din mailadresse :-P

Jeg skriver lige til dig

//Erling

Sporplan Nyborg Fgh

af Henrik C, Kolding, 20/3 2011, 12:44 (4787 dage siden) @ Henrik C

Hej

Flere har forespurgt hvor signalerne stod (Nyborg!), men det kan jeg ikke lige huske mere...

Er der nogen her i forummet der evt. kan bidrage med en sporplan med signaler eller lign?

mvh Henrik

Sporplan Nyborg Fgh

af Henrik Hansen, Vejen, 20/3 2011, 14:52 (4787 dage siden) @ Henrik C

Er der nogen her i forummet der evt. kan bidrage med en sporplan med signaler eller lign?

Har en sporplan, men det er lige lidt for stor til scanneren...

Signaler stod som følger:

DV470: I spor 47 lige før perron 5 - retning øst
DV102: I spor 23 lige efter sporskifte 50a - retning øst
DV30: I spor 30 2. signal efter færgeleje 3 - retning vest
DV49: I spor 49 ml. perron 5 og 6 (ej perronspor) - retning vest
DV300: I spor 30 2. signal før færgeleje 3 - retning øst
DV40: I spor 40 lige før sporskifte 106a/102 - retning vest
DV340: I spor 34 2. signal før færgeleje 3 - retning øst
DV125: Før sporskifte 114 (sp. 48/sp.49) - retning øst
DV140: I spor a på færgeklap til leje 4 - retning øst
DV90: I spor 90 (blindspor) før sporskifte 99 - retning vest

PU23a: I spor 23 (indre PU ved perron 2) - retning vest
PU23: I Spor 23 (ydre PU ved perron 2) - retning vest

Hilsen Henrik

Sporplan Nyborg Fgh

af Jesper Rhode @, 31/5 2015, 18:02 (3254 dage siden) @ Henrik Hansen

Jeg søger en sporplan for Nyborg H / Fgh ca 1980 til at bygge Nyborg i Train Simulator.
Hvis du evt et billede af en plan?

Salg af signaler m.m.

af K.B.Andreasen, Midtsjælland, 20/3 2011, 12:57 (4787 dage siden) @ Henrik C

Er også interesseret i både dværgsignal og sporskiftelanterne, især hvis vi kunne finde ud af noget med forsendelse, selvfølgelig betalt herfra :-)
Klausand@hotmail.com

--
[image][image][image]

Salg af signaler m.m.

af Erik Kjærgaard, 20/3 2011, 14:39 (4787 dage siden) @ Henrik C

Sæt dog din salgsannonce i Gul & Gratis, den Blå Avis eller lignende.
Befri os fra sådanne tiltag her på siden

Salg af signaler m.m.

af Erling Larsen, Frederiksberg, 20/3 2011, 20:11 (4786 dage siden) @ Erik Kjærgaard

Kære Erik Kjærgaard.

Der er over 12270 indlæg i dette forum, så du kunne måske bare lade være med at trykke dig ind på denne tråd, hvis du på forhånd ved det vil ødelægge din dag.
Som udgangspunkt må man formode at dette forum primært henvender sig til folk med interesse for jernbanen og derfor er dette indlæg vel lige så relevant som så meget andet der postes.
Personligt var jeg glad for den tråd, fordi jeg netop ledte efter nogle af de effekter og jeg havde ikke set dem, hvis de var havnet i gul&gratis.

Så længe det står i relation til vores fælles interesse, må det være op til den enkelte om han/hun vil læse en tråd. Såfremt en tråd er upassende, vil jeg mene at det må være op til webmaster og ikke den enkelte bruger at fortælle hvad andre må eller ikke må!

Ha´ en fornøjelig dag

Mvh
Erling Larsen

Salg af signaler m.m.

af L.H. Jensen, 20/3 2011, 20:38 (4786 dage siden) @ Erling Larsen

Så længe det står i relation til vores fælles interesse, må det være op til den enkelte om han/hun vil læse en tråd. Såfremt en tråd er upassende, vil jeg mene at det må være op til webmaster og ikke den enkelte bruger at fortælle hvad andre må eller ikke må!

Ha´ en fornøjelig dag

Mvh
Erling Larsen

Det vil nu altså være synd, hvis dette forum skulle udvikle sig til et kræmmermarked, men måske kunne løsningen være en særlig "afdeling" for køb og salg ...
I øvrigt har DJKs blad Jernbanen også "Køb og salg" i de grå blade!

Mvh
LH

Salg af signaler m.m.

af Erling Larsen, Frederiksberg, 20/3 2011, 20:48 (4786 dage siden) @ L.H. Jensen

Jeg ville være enig hvis det forholdte sig således, men fordi der kommer en enkelt jernbanerelateret annonce, ser jeg nu ikke som den helt store skade.
Hvis manden forsøgte at sælge sin bil eller andet privat indbo, var situationen nok noget anderledes.
Men når vi nu ikke har opslagstavlen mere, så er der ikke andre muligheder lige nu og ærlig talt, hvad sker der ved at der måske et par gange om året bliver postet en "salgsannonce" med gamle effekter? Jeg er ikke selv specielt interesseret i at høre om at nogen har set et lokomotiv kl 12:58 på en given station, den og den dag, for det er ikke de informationer jeg søger her. Men så lader jeg blikket vandre videre til næste indlæg og så er den ikke længere.

Med venlig hilsen

Erling Larsen

Salg af signaler m.m.

af JJ, 21/3 2011, 05:18 (4786 dage siden) @ L.H. Jensen

Der har tidligere været snakket om at oprette en køb/salg afdeling, men på da værende tidspunkt var der ikke den store interesse. Så det kan måske være det sker nu? :-)

Mvh JJ

Salg af signaler m.m.

af Erling Larsen, Frederiksberg, 21/3 2011, 05:41 (4786 dage siden) @ JJ

Hej JJ

Som du jo sikkert kan se ud fra mine indlæg, så vil jeg med glæde se frem til den mulighed.
Jeg kan for så vidt godt forstå de personer der frygter at det skal blive en salgsportal her i dette udemærkede forum, for jeg ville da heller ikke selv bryde mig om at skulle sidde og sortere i en masse annoncer. Lige i dette tilfælde, er det en enkeltstående annonce og det er ikke noget jeg har på fornemmelsen af, at have været et større problem gennem tiden.

Jeg mener bare ikke man skal gøre det til et større problem, da det jo tydeligt viste sig at nogen jo var interesseret ;-)

Men vi kan da lade opfordringen gå videre til webmasteren, for en sådan funktion ville ikke på nogen måde forringe jernbanen.dk og de som gerne frabeder sig den slags, kan på en nem måde fravælge at blive konfronteret med det.

En løsning som burde stille alle tilfreds :-)

En god dag til alle herfra

Med venlig hilsen

Erling Larsen

Avatar

Salg af signaler m.m.

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 21/3 2011, 12:27 (4786 dage siden) @ Erik Kjærgaard

Sæt dog din salgsannonce i Gul & Gratis, den Blå Avis eller lignende.
Befri os fra sådanne tiltag her på siden

Så vil jeg igen minde om, at det er undertegnede, der er moderator i dette forum.
Indtil videre er det tilladt at annoncere jernbanerelaterede effekter til salg i forummet.

--
[image]

Salg af signaler m.m.

af Erik Kjærgaard, 21/3 2011, 12:55 (4786 dage siden) @ Tommy Nilsson

Ha' det så godt.
Kommer ikke på siden mere. Uha, da da.
Yderlige kommentarer holdes for mig selv.

Til glæde for de fleste...

af Henrik C, Kolding, 21/3 2011, 06:19 (4786 dage siden) @ Henrik C

Hold da op... så blev der ryddet op ;-)

På under et døgn blev der næsten udsolgt og rigtig mange har nu fået nogle jernbaneeffekter der kan pynte rundt omkring.

For de hurtige er der lige 4 "dværge" tilbage (40, 49, 90 og 140).

Samme jernbaneeffekter blev også sat til salg på Gul og Gratis men der har kun været 9 visninger i det sidste døgn og ingen kontakter, så derfor kan man roligt sige at det er her på forumet man ramme den rigtige målgruppe.

Også lige en tak til Henrik med placeringerne i Nyborg.

mvh Henrik

Til glæde for de fleste...

af OnAir112 ⌂, 21/3 2011, 07:18 (4786 dage siden) @ Henrik C

Jeg synes det er flot, at du tænker på os andre og ikke bare smider det ud til "pøblen"
(selvfølgelig ikke ment på den måde)
Der var bestemt rigtig gode ting imellem

Hilsen Paul

Til glæde for de fleste...

af re20000, 21/3 2011, 17:41 (4786 dage siden) @ OnAir112

Jeg sætter også stor pris på at få den slags ting, der om noget falder ind under betegnelsen liebhaveri, tilbudt her på forum. Det er jo ikke os alle der er kræmmere i den store stil og forsøger os i junglen mellem både skidt og kanel, penisforlængere og juleplatter på de såkaldte auktionssites. Glæder mig at tingene bliver bevaret blandt folk, der sætter pris på dem.

Nold

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak