Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Køge Nord i dag. (Generelt)

af hummel_62, Biltris, ved den midt sjællandsk jernban, 25/7 2019, 22:01 (1737 dage siden)

[image]Håber ikke for mange kommer I El bil og tror de kan lade bilen[image]
[image]

Køge Nord i dag.

af Pyloriis, 26/7 2019, 05:22 (1737 dage siden) @ hummel_62

[image]Håber ikke for mange kommer I El bil og tror de kan lade bilen[image]
[image]

Sikken (mangel på) aktivitet på landets nyeste station.

Og masser af plads til at se på de rejsende som givet kommer frem før toget (læs: bilisterne under gangbroen).

Mest utroligt at der endnu ikke er lavet en masse grafiti på de trævægge.

(Sarkasme / ironi kan - desværre- forekomme)

Køge Nord i dag.

af Bongo-Anders, 26/7 2019, 07:34 (1737 dage siden) @ Pyloriis

Jeg var da med 8:03 igår og skal igen idag så lidt trafik er der da :-)

Men det er måske lidt tarveligt at vurdere en ren pendler station på trafikken midt i industriferien.

Cykel stativet var i hvert fald mega tomt i forhold til hvad jeg har set det før sommerferien startede og det samme med p pladserne.

Køge Nord i dag.

af Pyloriis, 26/7 2019, 08:51 (1737 dage siden) @ Bongo-Anders

Jeg var da med 8:03 igår og skal igen idag så lidt trafik er der da :-)

Men det er måske lidt tarveligt at vurdere en ren pendler station på trafikken midt i industriferien.

Ja - det kan du have ret i - så man kan håbe Hummel kommer forbi om 1 måneds tid og tager 2 nye fotos!
Måske der så er sket en fordobling af mennesker på billedet!;-) :-D

Køge Nord i dag.

af Frank Poulsen, 26/7 2019, 09:00 (1737 dage siden) @ Pyloriis

Troede da jeg læste det, at det skyldes alle de ekstra tog der kørte af den nye bane i dag. Ved dog ikke om de stoppede på Køge Nord. Men efter personpåkørsel i Borup i går aftes, kørte flere tog af den nye bane. Det viser jo at det giver en hel del flexibilitet med flere baner :)

Køge Nord i dag.

af hummel_62, Biltris, ved den midt sjællandsk jernban, 26/7 2019, 09:36 (1737 dage siden) @ Pyloriis

Ja der var nok plads at sætte bilen på.
Der mangler noget udendærs arbejder.
Lys, lader til El biler og en del jird arbejde de igang med.

Fra ´De gode gamle dage´
Fra ´De gode gamle dage´

Morten Flindt Larsen har samlet en lang række små historier og anekdoner, der fortæller om livet ved banerne, den gang tiden var en anden i ´De gode gamle dage´. De stammer fra tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v. som Morten har gennemlæst.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak