Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Endnu et tog brudt ned på glostrup station(fjerntog)

af Kristian Jakobsen ⌂ @, køge, 20/12 2010, 14:27 (4887 dage siden)

Forsinkelser og aflysninger mellem København H og Høje Taastrup, da et tog holder og spærrer
20. dec kl. 19:19


Et tog uden passagerer holder i øjeblikket ved Glostrup og spærrer et spor. Desuden er der nu også opstået fejl på sporskifterne. Det betyder, at togene i øjeblikket holder stille på strækningen.

Enkelte tog vil blive aflyst mellem København H og Høje Taastrup, for at give plads.

S-togene er ikke berørt, men kører.

Vi er i øjeblikket ved at få et tog til Glostrup, for at trække det dårlige tog væk, og desuden arbejder teknikere på, at få repareret sporskifterne i Glostrup, men vi har ingen prognose

Næsten sikkert en ME igen..

Endnu et tog brudt ned på glostrup station(fjerntog)

af Kristian Jakobsen ⌂ @, køge, 20/12 2010, 14:30 (4887 dage siden) @ Kristian Jakobsen

gætter på dette tog:

18:58 Re 1253 Nykøbing F 34 min forsinket ifølge høje taastrup på bane.dk

Endnu et tog brudt ned på glostrup station(fjerntog)

af Bruger4711, 20/12 2010, 16:46 (4887 dage siden) @ Kristian Jakobsen

18:58 Re 1253 Nykøbing F 34 min forsinket ifølge høje taastrup på bane.dk

Fra Brøndbyøster st. så jeg det holde stille. Det var et tomt tog. Fik dog ikke maskinnummeret, da mit S-tog kom lige med det samme.

Endnu et tog brudt ned på glostrup station(fjerntog)

af Erik Søfelde, 20/12 2010, 15:16 (4887 dage siden) @ Kristian Jakobsen

Forsinkelser og aflysninger mellem København H og Høje Taastrup, da et tog holder og spærrer
20. dec kl. 19:19


Et tog uden passagerer holder i øjeblikket ved Glostrup og spærrer et spor. Desuden er der nu også opstået fejl på sporskifterne. Det betyder, at togene i øjeblikket holder stille på strækningen.

Enkelte tog vil blive aflyst mellem København H og Høje Taastrup, for at give plads.

S-togene er ikke berørt, men kører.

Vi er i øjeblikket ved at få et tog til Glostrup, for at trække det dårlige tog væk, og desuden arbejder teknikere på, at få repareret sporskifterne i Glostrup, men vi har ingen prognose

Næsten sikkert en ME igen..

Hej
jeg tog med S toget fra Albertslund 12.16
mod Glostrup der stod et sæt IC 4 i det spor der fører til rangersporene
og under broen mod københavn gik 4 banedanmark medarbejderne
med skovle og koste
så der startede måske problemet
mvh
Erik Søfelde

Endnu et tog brudt ned på glostrup station(fjerntog)

af PED @, Helsingør, 21/12 2010, 16:00 (4886 dage siden) @ Erik Søfelde

Hej,
i forbindelse med de mange forsinkelser og nedbrud, der er for tiden, vil jeg gøre opmærksom på en meget lille notits der var i avisen om rettidigheden ved de Japanske Statsbaner. (Det er bare efter hukommelsen).

Sidder I ned?

I løbet af et år havde man haft 490.000 togafgange uden en eneste forsinkelse!!!

Der er naturligvis en mulighed for, at det skyldes den specielle ordning med Harakiri i tilfælde af fiasko.
Jeg tror nu betydeligt mere på, at man har foretaget de nødvendige investeringer og reparationer løbende.

Det vi har foretaget os i Danmark med ikke at passe på tingene fra politisk side, er jo som ikke at passe bilen...

Og så er der Rigtig God Jul til alle og en stor tak til Tommy for stedet her.

Hilsen

Per Sørensen

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak