Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Den franske vogn der strandene i danmark (Generelt)

af martin, 21/11 2012, 22:34 (4193 dage siden)

På det historiske forum som jeg ikke kan lokke mig på var der en der spurgte til den franske togførervogn der strandede i danmark.
Ja den kom til skælskør, jeg fandt faktisk aldrig ud af hvad vi skulle med den.
Den døde da vi lukkede dog med det noble formål at skaffe midler som gammelt jern til at flytte alt det andet.
[image]
Det var Dahls metal i Skælskør der stod for klipningen og det tog ca 20 minutter.
[image][image]
Der var intet i vognen det var bare en tom skal og alt i den var lavet af jern.
Hvis nogen kan mønstre et billede af en i drift kunne det da være sjov at se.

Den franske vogn der strandede i Danmark

af Svend, 21/11 2012, 22:53 (4193 dage siden) @ martin
redigeret af Tommy Nilsson, 11/3 2016, 09:43

På det historiske forum som jeg ikke kan lokke mig på var der en der spurgte til den franske togførervogn der strandede i danmark.

Hvis du skal skrive indlæg på det historiske forum http://www.jernbanen.dk/forum2 skal du registrere dig dér på samme måde som her.

Bortset fra det er dette forum det rigtige sted at bringe denne information, da det er noget der lige er sket (ligesom indlæg der vedrører veterantog - efter min opfattelse - også hører hjemme her).

Den franske vogn der strandene i danmark

af OD, Od ⌂, 22/11 2012, 07:21 (4192 dage siden) @ martin

På det historiske forum som jeg ikke kan lokke mig på var der en der spurgte til den franske togførervogn der strandede i danmark.
Ja den kom til skælskør, jeg fandt faktisk aldrig ud af hvad vi skulle med den.
Den døde da vi lukkede dog med det noble formål at skaffe midler som gammelt jern til at flytte alt det andet.

Har du evt. en dato for ophugningen?

Den franske vogn der strandene i danmark

af martin, 26/11 2012, 10:50 (4188 dage siden) @ OD, Od

ja det har jeg første billede er taget 27/5 2011 kl 09,20 og det sidst billede af den er taget kl 10,07.
Mvh Martin

Den franske vogn der strandene i danmark

af OD, Od ⌂, 26/11 2012, 11:40 (4188 dage siden) @ martin

ja det har jeg første billede er taget 27/5 2011 kl 09,20 og det sidst billede af den er taget kl 10,07.
Mvh Martin

Takker :-)

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak