Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- MHVJ M 5 i Handest (+3 billeder)
MHVJ M 5 i Handest (+3 billeder)
Af T. Rithmester, Struer. 12/06-23, 17:34.
Jeg havde et fransk visit i Handest i går eftermiddag, det passede med at MHVJ M 5 ankom.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.   

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

MHVJ M 5 i Handest (+3 billeder)
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 12/06-23, 19:26.
Nå, jeg havde lige lidt udfordringer med at finde ud af hvilken af de 6 "rulleskøjter" vi har her, men har fundet ud af at det er den her.
Men hvorfor hedder den M5? For det har den ikke heddet på noget tidspunkt. Desværre er der ikke en materieloversigt på klubbens hjemmeside, men jeg kan se at de også har en M2 - en Triangelvogn. Har de også M1, M3 og M4?

Citat fra: Michael Deichmann Dato 12/06-23, 19:26Desværre er der ikke en materieloversigt på klubbens hjemmeside, men jeg kan se at de også har en M2 - en Triangelvogn. Har de også M1, M3 og M4?

Du må nok tygge materiellisterne her igennem: https://danskjernbaneklub.dk/index.php/djk-passer-pa-toget .

M.v.h.
Niels

MHVJ M 5 i Handest (+3 billeder)
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 12/06-23, 21:22.
Gerne, men jeg fandt den jo - der er et aktivt link i mit første indlæg der leder til dens første inkarnation - HV DL100.

Citat fra: Michael Deichmann Dato 12/06-23, 21:22Gerne, men jeg fandt den jo - der er et aktivt link i mit første indlæg der leder til dens første inkarnation - HV DL100.

Du spurgte: "Har de også M1, M3 og M4", og det giver dit link intet svar på.

MHVJ M 5 i Handest (+3 billeder)
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 12/06-23, 22:26.
Sorry - ja. Tak.

Gå op Sider:[1]

Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak