Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Renovering af S-tog
Renovering af S-tog
Af milo. 19/06-23, 19:28.
Jeg ser af og til S-tog i det nye design, med sorte felter mellem vinduerne, og lysegrå døre. Jeg må sige, at med dette design har DSB ramt plet. Det er ualmindelig flot👍👍👍 De sorte felter og vinduerne giver én, et indtryk at, at det er et langt vindue.👍
Hvor langt er man egentlig i renoveringsarbejdet, og hvad med destinationsskiltene over dørene?

Mvh.
milo.

Renovering af S-tog
Af steenth. 20/06-23, 13:01.
Seneste redigering: 20/06-23, 13:04 af steenth
Citat fra: milo Dato 19/06-23, 19:28Jeg ser af og til S-tog i det nye design, med sorte felter mellem vinduerne, og lysegrå døre. Jeg må sige, at med dette design har DSB ramt plet. Det er ualmindelig flot👍👍👍 De sorte felter og vinduerne giver én, et indtryk at, at det er et langt vindue.👍
Hvor langt er man egentlig i renoveringsarbejdet, og hvad med destinationsskiltene over dørene?
Jeg holder ikke øje med hvor mange man er med renoveringsarbejdet. Men det er 3 forløb igang med S-tog. Den udvendige, som du ser, som skal være færdig i 2025. Men der er også arbejde med at renovere det indvendige og som du spørg efter - så skal det nyt informationssystem på vej med nye destinationsskilte over dørene. Du kan mere i dette indslag fra TV2 Lorry: https://www.tv2kosmopol.dk/koebenhavn/se-forvandlingen-s-tog-faar-helt-nyt-look  - nu TV 2 kosmopol..

Renovering af S-tog
Af Gladedk. 19/12-23, 20:04.
Til info så 1 sæt med nye digitale skilte på vej på banen og burde kunne spottes denne uge ;-)

Renovering af S-tog
Af Basse. 19/12-23, 22:10.
Seneste redigering: 19/12-23, 22:13 af Basse
SA 8149
Indsat på linie C her til aften. Afgang mod FS fra KH 22:28

Renovering af S-tog
Af Svend. 19/12-23, 22:15.
Citat fra: Basse Dato 19/12-23, 22:10SA 8149
Indsat på linie C her til aften. Afgang mod FS fra KH 22:28

Spændende ..... hvis det er et sæt med digitale destinationsskilte, håber vi at de virker   :-)

Renovering af S-tog
Af Theis Andersen. 20/12-23, 15:34.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 


Renovering af S-tog
Af mss. 21/12-23, 01:59.
Endelig sker der noget!  ;D

Mvh MSS
Min fotoside: http://mortenschmidt.piwigo.com/
Over 9000 fotos i over 200 albums

Renovering af S-tog
Af hummel_62, Biltris trinbræt. 21/12-23, 12:17.
Citat fra: Theis Andersen Dato 20/12-23, 15:34Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 

ih hvor er det et flot tog, når det står ny vasket og høj poleret :-)

Gå op Sider:[1]
Svenska-lok
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak