Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Reklamer
Reklamer
Af Jørgen Pagh Jensen. 10/11-23, 22:40.
Pludselig er mit elskede forum, som jeg besøger næsten dagligt, blevet overbroderede med reklamer for produkter, som jeg enten allerede har købt, eller aldrig vil købe. Min første tanke: Vildt irriterende!

Reklamer
Af frederikhk. 10/11-23, 22:47.
Det er fint med lidt reklamer, men hvor er det irriterende at den øverste reklame skubber hele siden ned.

Reklamer
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 11/11-23, 09:20.
Reklamerne betaler for jeres gratis daglige fix.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Reklamer
Af thomastog. 11/11-23, 10:26.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 11/11-23, 09:20Reklamerne betaler for jeres gratis daglige fix.

Hvor store beløb taler vi om ?

Måske det kunne dækkes med små frivillige bidrag fra brugerne. Eventuelt med en lille opfordring, hvis kassen er ved at løbe tom ?

Reklamer
Af steenth. 11/11-23, 12:05.
Problemet er at der er kommet reklamer på et brugssted imellem menuer, hvor man kan vente på de reklamerne kommer frem for at undgå at trykke på dem ved et uheld... Man skal passe på der ikke kommer for mange reklamer, så det støjer.

Reklamer
Af Jan K.. 11/11-23, 19:06.
På denne android tablet bruger jeg Adguard, som fortæller at for den sidste måned har den blokeret 4118 annoncer, 8773 trackers og har sparet over 250 MB data download...

Nogen gange - bare for sjov - slår jeg Adguard fra og konkluderer at internettet er vanvittigt...  ::)

Har naturligvis ingen problemer med annoncer på jernbanens forummer, da de sorteres fra. Var såmænd ikke engang klar over at de eksisterede, før jeg ser denne tråd...


Forslag:

Abonnement, betalende brugere præsenteres ikke for annoncer

Donationsknap for brugere som mig, der abonnerer på mindst muligt, ikke vil droppe sin ad-blocker, men gerne vil støtte gode formål  :D

Donationer kunne ydes gennem paypal, mobilepay eller bank konto, men findes disse oplysninger nogetsteds?

Fortsat god weekend,
Jan

Reklamer
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 12/11-23, 22:15.
Det irriterende er i min optik, at siden først åbner med et vindue foroven måske som før, for så et par sekunder efter, afhængig af indernetforbindelse og PC belastning, til den ca. dobbelt så store størrelse som reklamen har.
Bedst sm man måske skal til at klikke, så flyttes det hele på siden og man skal flytte og faktisk ofte scrolle før man ser det man skal klikke på.

Reklamer
Af mss. 30/11-23, 16:28.
Det at reklamerne venter nogle sekunder og derefter rykker på sideopbygningen er helt bevidst lavet, med det formål at man skal komme til at klikke på linksene.
Hver gang det sker, registreres et "klick" som reklamefirmaet så kan præsentere for annoncøren for at vise ham at folk er interesseret i reklamen (!).
Det er fup og svindel, men desværre normal kutyme.

Mvh MSS
Min fotoside: http://mortenschmidt.piwigo.com/
Over 9000 fotos i over 200 albums

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak