Citat fra: Per Holm Dato 7/02-24, 13:29Flot og smart skal det nok blive men nytteværdien af det hele ser mere tvivlsom ud.Der vil nok komme flere rejsende igennem men mon ikke disse vil forblive nede i M4 siddende på deres dertil indrettede? Skifte til og fra bus 7A vil formindskes, bus 17 og 19 vil ikke få de store trafikstrømme og bus 8A vil ikke køre den vej. Skifte til og fra fjern-, nær- og letbanetog vil i stigende grad finde sted på Københavns Lufthavn, København Syd og København Vest (aka. Glostrup) og hvis Viktoriabanen anlægges vil den nok tage en del af trafikken mod Jyllinge, Hillerød og Helsingør allerede i Roskilde.
Linje M - S-tog?
DSBs kontrakt om erstatningsbusser
Batteritog til Midtjyske Jernbaner i 2024
Står på en Alpetop del 1
Digitale koblinger
OHJ 38 - Historien om et lokomotiv. Pris 210 kr.