Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbane i Lundtofte i dag
Godaften i forummet!

I det ret kolde vejr i dag var jeg en tur i Lundtofte, og her er et par billeder fra den nordligste del af letbanebyggeriet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ved den kommende endestation Lundtofte er der lagt spor. Jeg fotograferer mod syd.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporvejstraceen set mod nord fra Rævehøjvej-broen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Rævehøjvej, fotograferet mod syd.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Anker Engelunds Vej set mod øst fra hjørnet af Asmussensvej og Anker Engelunds Vej.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Akademivej set mod vest, med det kommende stoppested af samme navn i baggrunden.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Fortunbyen set mod øst langs Klampenborgvej.

v.h.
Ottoemil   

Goddag i forummet!

I dag kørte jeg ad Nordre Ringvej i Glostrup. Der er nu køreledninger mellem krydset ved Nordstjernevej og krydset ved Fabriksparken.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Krydset Nordre Ringvej/Gamle Landevej set mod nord.

v.h.
Ottoemil


Har man mon glemt at få strømkablet i jorden til den yderste lampe i krydset, og nu er det blevet til en luftbåren løsning?

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak