Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Afstemninger
Afstemninger
Af KKLD. 11/03-24, 17:45.
Hej alle

Det kunne være interessant at lave afstemninger på tråd-niveau - men også på kommentar-niveau. Gerne hvor det kun er registrerede brugere der kan stemme.
Jeg har mange idéer som ikke alle sammen er lige gode og dette kunne være en måde at blive klogere på.

Er dette allerede muligt allerede? Hvis nej, er det muligt at det bliver muligt?

Afstemninger
Af Niels Munch. 11/03-24, 19:26.
Citat fra: KKLD Dato 11/03-24, 17:45Hej alle

Det kunne være interessant at lave afstemninger på tråd-niveau - men også på kommentar-niveau. Gerne hvor det kun er registrerede brugere der kan stemme.
Jeg har mange idéer som ikke alle sammen er lige gode og dette kunne være en måde at blive klogere på.

Er dette allerede muligt allerede? Hvis nej, er det muligt at det bliver muligt?

Du kunne f.eks. starte med at tælle, hvor mange "likes" dine indlæg får.

M.v.h.
Niels

Afstemninger
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 11/03-24, 20:31.
Citat fra: KKLD Dato 11/03-24, 17:45Hej alle

Det kunne være interessant at lave afstemninger på tråd-niveau - men også på kommentar-niveau. Gerne hvor det kun er registrerede brugere der kan stemme.
Jeg har mange idéer som ikke alle sammen er lige gode og dette kunne være en måde at blive klogere på.

Er dette allerede muligt allerede? Hvis nej, er det muligt at det bliver muligt?
Hvad vil du bruge et afstemningsresultat til? Det vil på ingen måde være repræsentativt for noget som helst.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Gå op Sider:[1]
ContecRailSvenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak