Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Letbanearbejdet i Lyngby
Letbanearbejdet i Lyngby
Af Niels Munch. 29/04-24, 00:43.
Seneste redigering: 29/04-24, 00:46 af Niels Munch
Hej i Forum,

Store Bededag 2023 traskede jeg lidt rundt i Lyngby og så på letbanearbejdet. Det gjorde jeg også i går søndag:

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Svinget fra Buddingevej under viadukten og ind på Jernbanepladsen. Der er opsat plexiglaspaneler i svinget; om de inddæmmer "skrig", ved jeg ikke, men kurven er krap.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Jernbanepladsen. Den kommende Lyngby Station, t.h. butiksarkaden m.v. under omfartsvejen. Blikretning sydøst.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Jernbanepladsen. Den kommende Lyngby Station, t.v. butiksarkaden under omfartsvejen. Blikretning nordvest.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Indsvingning fra Jernbanepladsen til Lyngby Torv, blikretning sydvest.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kig mod nordøst og Lyngby Torv, t.v. rådhuset med nyrenoveret beklædning i grønlandsk marmor.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kig fra Lyngby Torv mod Jernbanepladsen, blikretning sydvest.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Lyngby Torv med Lyngby Råshus, blikretning sydvest.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kig ad Klampenborgvej med Lyngby Storcenter t.v. og Magasin t.h., blikretning nordøst.

Sem det ses, har man flere steder krattet asfalten op af "Brio Slabs'ene" og gjort klar til skinnelægning. Hvor meget der ellers er sket i det forgangne år, må I selv vurdere.

Rådhusets facade synes i hvert fald færdigrenoveret.

Alle fotos 28.04.2024 og ved mig (nm).

Bedste hilsener
Niels     

Gå op Sider:[1]

Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak