Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbane i Glostrup og Rødovre i dag
Gå ned Sider: 1 2 [3]
Goddag i forummet.

I dag var jeg i Lyngby, og her er et par billeder fra letbanebyggeriet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Den kommende endestation Lundtofte


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Fortunbyen ved Klampenborgvej/Lundtoftegårdsvej. Det er Klampenborgvej til venstre for letbanens trace.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Letbanens trace langs Lundtoftegårdsvej, set mod DTU og Lundtofte (nord).


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 
Det kommende stoppested Lyngby  (S-banestation)


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Letbanens underføring under S-banen ved Lyngby Station, set fra Buddingevej mod øst

v.h.
Ottoemil

Jeg kvitterer med et par billeder fra DTU min arbejdsplads også optaget fredag d 7.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Anker Engelundsvej ved DTUs hovedbygning 101

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Ved Henrik Dams Alle

Mvh Steen

Citat fra: Steen Larsen Dato  8/10-22, 13:00Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Anker Engelundsvej ved DTUs hovedbygning 101
Der skal de ikke grave for dybt, for så rammer de tunellen der går som en 4 sporet motorvej under Anker Engelundsvej....

Gå op Sider: 1 2 [3]
ContecRail
Jernbanehumør
Jernbanehumør

´Og så var der den om …´. Morten Flindt Larsen har samlet en lang række historier og vittigheder fra jernbanernes univers ved at gennemgå tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v.. Tilføj selv dine egne bedste jernbanevittigheder.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak