Citat fra: jhcn Dato 27/09-22, 12:20Jeg har set følgende tekst på Arriva Danmarks facebookside i dag:I dag er en stor dag for os i Arriva Danmark A/S. Vores nuværende ejer, Deutsche Bahn, har fundet en køber af vores danske forretning. Det er Mutares, som overtager alle Arrivas aktiviteter i Danmark – dvs. Arriva Tog, Arriva Bus, vores bybiler fra SHARE NOW og uddannelsescentret UCplus inkl. alle medarbejdere. Vores drift og forretning fortsætter som hidtil, så uanset om du er passager i bus eller tog, kunde i SHARE NOW eller elev hos UCplus, er der ikke noget der ændrer sig.
Citat fra: Niels Munch Dato 27/09-22, 12:44..... og mere her: http://myldretid.dk/nyheder/nr/1021 .
Citat fra: mss Dato 1/10-22, 15:04Hej,Jeg opdagede det først i dag på Railcolor-news. Har Mutares overhovedet erfaringer med drift? Som jeg læser det er det en bank og rådgivningsvirksomhed.Det bliver interessant at følge udviklingen.
Citat fra: J@n46 Dato 1/10-22, 18:38Skifter de Arriva-navnet ud?
Citat fra: Pvc Dato 2/10-22, 07:45En kapitalfonds forretningside er at udvikle de selskaver, de køber, så de bliver mere værd på markedet den dag, man vil sælge igen. Det bliver så spændende at se, hvordan det kommer til at påvirke Arriva Danmark og dets kunder (staten og de rejsende).
Citat fra: Bent Jensen Dato 25/05-23, 14:51En lidt vovet tanke, at måske DSB køber det en dag?Duk og væk Med venlig hilsen Bent Jensen
Weekend med tog efter en ændret køreplan sent om aftenen og om natten mellem Fredericia og Aarhus H
24 timer med færre tog og sen aften og nat med Togbusser
Aftener og nætter med ændringer på tog mellem Helsingør, København H og Næstved
Aftener og nætter med ændringer mellem Aarhus H og Aalborg
Periode med ændrede tider mellem Vordingborg og Nykøbing F
Nærumbanen 1900-2000. Pris 300 kr.