Citat fra: Lars Dato 1/08-22, 00:01Det er vel bare et spørgsmål om dispensation.
Citat fra: tscheel Dato 4/08-22, 22:37Men det kunne vel være mere ideelt anderledes. Troels
Citat fra: Per Holm Dato 4/08-22, 22:48Citat fra: tscheel Dato 4/08-22, 22:37Men det kunne vel være mere ideelt anderledes. TroelsGul kørtilladelse (40 km/h) eller grøn kørtilladelse (70 km/h) i ICI-panelet er vel godt nok?
Citat fra: frederikhk Dato 20/02-23, 14:04Bliver strækningen faktisk brugt til noget, eller hvad retfærdiggør at man bruger nogle millioner på at genopbygge den manglende del? Jaja strækningen er ikke nedlagt ved lov, men hvorfor ikke?
Citat fra: Jensen123 Dato 20/02-23, 14:49Der er vel blot en reetablering af sporet efter metrobbyggeriet. Mon ikke det bliver betalt at metroselskabet, som en del af udgiften til metroprojektet.
Københavns Hovedbanegård 1969. Pris 170 kr.
Aftener med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Kalundborg
Aftener og nætter med Regionaltog efter ændret køreplan mellem Odense og Fredericia, samt tog erstattet af Togbusser
Aftener med tog efter en ændrert køreplan mellem København H og Køge videre til Næstved. Togbus for flere tog en aften
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Helsingør
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Ringsted, videre mod Næstved og Nykøbing F. Desuden enkelte aftener og nætter med Togbusser undervejs