Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Nyeste indlæg

Sider:[1] 2 3 ... 10
Så er der åbnet op for flere brugere i rejsekort appen, så skynd jer at oprette jer, da det er først til mølle.

Og har allerede fundet flere ting som mangler/fejl/kan forbedres:

1. Appen har ingen dark mode

2. Under "kontakt" i appen kan man ikke trykke på "Enter" når man skriver i "beskriv problemet" feltet, den hopper bare op i Mail feltet i stedet for.

3. Og man kan ikke tjekke sin cykel og/eller flere ind med appen.
 
Citat fra: Niels Munch Dato I dag 10:43
Citat fra: tgsen Dato  7/05-24, 14:01Hvorfor skal Østlig Ringvej iøvrigt have en tunnel? Er inddæmmet område ikke godt nok? Det har det været indtil nu.

Farvel, Ama'r Strandpark :'( .

Ja - ha, ha   
Indlægget er tydeligvis skrevet af en, som ikke kendt på den del af Amager :'( .
 
Citat fra: tgsen Dato  7/05-24, 14:01Hvorfor skal Østlig Ringvej iøvrigt have en tunnel? Er inddæmmet område ikke godt nok? Det har det været indtil nu.

Farvel, Ama'r Strandpark :'( .
 
Citat fra: tgsen Dato I dag 00:38
Citat fra: RasmusD Dato  7/05-24, 22:39
Citat fra: tgsen Dato  7/05-24, 14:01Hvorfor skal Østlig Ringvej iøvrigt have en tunnel? Er inddæmmet område ikke godt nok? Det har det været indtil nu.

Altså udover at den tiltænkte rute går under vandet og krydser havnebassinet, hvor der er aktiv skibsfart?
Netop. Udover at krydse havnebassinet går den flere kilometer på kort afstand langs Amagers østkyst i en tunnel. Hvorfor?

Fordi det der med at lægge en motorvej langs kysten og så må strandgæster og beboere langs kysten bare acceptere støjen er gået af mode. Så hellere bygge noget under vandet hvor folk trods alt ikke bliver så generet af trafikstøjen
 
Citat fra: RasmusD Dato  7/05-24, 22:39
Citat fra: tgsen Dato  7/05-24, 14:01Hvorfor skal Østlig Ringvej iøvrigt have en tunnel? Er inddæmmet område ikke godt nok? Det har det været indtil nu.

Altså udover at den tiltænkte rute går under vandet og krydser havnebassinet, hvor der er aktiv skibsfart?
Netop. Udover at krydse havnebassinet går den flere kilometer på kort afstand langs Amagers østkyst i en tunnel. Hvorfor?
 
Citat fra: PC Dato  7/05-24, 23:00Frederikshavn en nok den station i Nordjylland med den største kapasitet til godshåndtering, så bare kom igang - 5 opstillingsspor + et omløbsspor.
 

Der er bare ikke ret meget gods at køre med over Frederikshavn. Det er næsten kun lastbiler med chauffør der er med færgerne. Løstrailerne sejler Stena Line jo direkte til Kiel med. Color Line sejler også direkte Oslo-Kiel med trailere.
 
Frederikshavn en nok den station i Nordjylland med den største kapasitet til godshåndtering, så bare kom igang - 5 opstillingsspor + et omløbsspor.
 
 
Citat fra: tgsen Dato  7/05-24, 14:01Hvorfor skal Østlig Ringvej iøvrigt have en tunnel? Er inddæmmet område ikke godt nok? Det har det været indtil nu.

Altså udover at den tiltænkte rute går under vandet og krydser havnebassinet, hvor der er aktiv skibsfart?
 
Har man interesse for Bornholm og jernbaner husker man formentlig "Bornholms Sporvejsselskab B/S" (Bedre Selskab)  ;D  ::)

Selskabets Bagmand Erik Dahl døde for år tilbage, men en del af hans materiale er overdraget til Bornholms Museum.
Mit eksemplar af hans finurlige bog er desværre forsvundet i en oprydning.
 
Det er lykkedes min bekendte selv at støve et billede op på danskejernbaner.dk så eftersøgningen er aflyst :)
 
Gå op Sider:[1] 2 3 ... 10

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak