Citat fra: Lars Dato 1/08-22, 00:01Det er vel bare et spørgsmål om dispensation.
Citat fra: tscheel Dato 4/08-22, 22:37Men det kunne vel være mere ideelt anderledes. Troels
Citat fra: Per Holm Dato 4/08-22, 22:48Citat fra: tscheel Dato 4/08-22, 22:37Men det kunne vel være mere ideelt anderledes. TroelsGul kørtilladelse (40 km/h) eller grøn kørtilladelse (70 km/h) i ICI-panelet er vel godt nok?
Citat fra: frederikhk Dato 20/02-23, 14:04Bliver strækningen faktisk brugt til noget, eller hvad retfærdiggør at man bruger nogle millioner på at genopbygge den manglende del? Jaja strækningen er ikke nedlagt ved lov, men hvorfor ikke?
Citat fra: Jensen123 Dato 20/02-23, 14:49Der er vel blot en reetablering af sporet efter metrobbyggeriet. Mon ikke det bliver betalt at metroselskabet, som en del af udgiften til metroprojektet.
Erindringer fra Præstøbanen. Pris 430 kr.
Aftener og nætter med ændret køreplan for enkelte regionaltog mellem Odense og Fredericia
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København, Ringsted, Næstved og Nykøbing F, samt mellem København H, Køge og Næstved. Desuden enkelte Togbusser
Aftener og nætter med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Holbæk, videre mod Kalundborg, samt enkelte Togbusser mellem Holbæk og Kalundborg
Aftener med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Helsingør
Aftener, nætter og tidlige morgener med tog efter en ændret køreplan mellem CPH Lufthavn og Aalborg, samt enkelte Togbusser