Citat fra: J@n46 Dato 12/12-23, 15:49Skal der ikke laves det sidste på sættet?
Citat fra: J@n46 Dato 12/12-23, 17:39Med det sidste mener jeg, om hjulene ikke skal skjules? Og skal den forreste ende se sådan ud?
Citat fra: Per Holm Dato 12/12-23, 17:54Citat fra: J@n46 Dato 12/12-23, 17:39Med det sidste mener jeg, om hjulene ikke skal skjules? Og skal den forreste ende se sådan ud? Vi ser en vognstamme klargjort til transport, ikke til gavntjeneste.Det er vel nemmest at få stammen ned fra rulleskøjterne når skærmene omkring boggierne ikke sidder på?Uden passagerer i toget ligger skærmene vel tryggest inde i togsættene og der undgås problemer med "nærgående" perronkanter undervejs.Og listen over evt. fejl- og mangler kompletteres nok først i Danmark.
Citat fra: andersj Dato 12/12-23, 22:40På Twitter er der nogle flere billeder i dagslys. Her er et interessant et fra dette Tweet: https://x.com/garridinsi/status/1734591137862529233?s=46&t=k9JcXsvpyBaGrCjeXl_9ugBemærk hastigheden på 230 km/t og at stammerne får deres egen litra "EC" mens vognene også individuelt har deres egne litra - ligesom det kendes fra togsæt også (MFA-FF-MFB eksempelvis)
Citat fra: Michael Deichmann Dato 12/12-23, 23:16En lille video:
3. Limfjordsforbindelse: Afledte jernbanekonsekvenser
Ny udrulningsplan for ERTMS i Østdanmark
Dsb godsvogne 1965-2001 - Litra E til U. Pris 460 kr.