Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbanes nordlige del i dag
Godaften i forummet
I det gode vejr i dag kørte jeg langs den nordlige del af letbanebyggeriet. Her er et par billeder.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Herlev station set mod nord med Herlev Hospital i baggrunden.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Gladsaxe Ringvej set mod sydvest fra det kommende stoppested Gladsaxe Trafikplads. Det er Herlev Hospital i baggrunden.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Gladsaxe Trafikplads set mod nordøst langs Gladsaxe Ringvej.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Buddinge station set mod nord langs Buddingevej.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Buddingevej set mod syd fra krydset ved Nybrovej.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kurven Klampenborgvej/Lundtoftegårdsvej, set mod øst.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporvejstraceen langs Lundtoftegårdsvej, set mod nord fra krydset ved Lyngbygårdsvej.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
De første skinner, jeg har set på DTUs område. Der arbejdes umiddelbart øst for det kommende stoppested Akademivej, som kan anes til venstre i baggrunden.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Sporvejen mellem endestationen i Lundtofte og det kommende stoppested Rævehøjvej, som kan anes på den anden side af broen. Jeg fotograferer mod syd. Det er Helsingørmotorvejen til venstre.   

v.h.
Ottoemil

Her et par billeder fra Herlev d. 22 marts:


Krydset Herlev ringvej-Herlev hovedgade


Stoppested (Station) Herlev Bymidte

Dette billede er fra november sidste år, men mellem Herlev Bymidte og Herlev hospital ser det stadig sådan ud (med undtagelse af vejspærringerne):

Skærver så langt øjet rækker.

Mvh MSS
Min fotoside: http://mortenschmidt.piwigo.com/
Over 9000 fotos i over 200 albums

Citat fra: Ottoemil Dato 27/03-24, 20:51Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Herlev station set mod nord med Herlev Hospital i baggrunden.

Selv om vi er i "nutidsforum", er det fristende med 50 års tilbageblik:

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kig mod nord ad Herlev Ringvej med Herlev Hospital under opførelse 1974. Herlev Kommunes Lokalarkiv - Nummer: B2082.

M.v.h.
Niels

Tak for billedet Niels, det så noget anderledes ud i mit fødeår må man sige  :D

Herlev Ringvej i dag, der støbes ud for Herlev Bygade, og er lagt skinner klar til støbning ved Hjortespringvej:




Mvh MSS
Min fotoside: http://mortenschmidt.piwigo.com/
Over 9000 fotos i over 200 albums

Gå op Sider:[1]

Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak