DSB godsvogne 1893 - 1941
Bygget af Scandia 1874. Omlitreret 1893 fra JFJ HE 2381. Ombygget 1927 af Cvk Ar til Telegrafvogn 31.
Akselafstand:
3,66 m.

Længde:
7,34 m.

Bundflade:
11,4 m²


Taravægt:
6,5 tons

Last:
6 tons



Jernbanelinks
Arkivet for jernbaner
Danmarks Jernbanemuseum
Dansk Jernbane Klub
Dansk Jernbanehistorisk Arkiv
Danske veterantogsoperatører
Det fyenske sidespor
Erik Juul-Pedersen
Erik V. Pedersen
Eyolfs jernbanebilder
Hedelands Veteranbane
Industribaner i Danmark
Jernbanearkivalier
Jernbanekilder
Mortens Jernbanefotos
Mosebanen
Nordisk Jernbane-Klub
Nordjyllands jernbaner
Nordsjællands Veterantog
Ole Dinesens jernbanebilleder
Simontog.dk
Skovbo Jernbane-Arkiv
Slangerupbanen
Stücklers blog
Syd Fyenske Veteranjernbane
Thomas Boberg Nielsen
Tog-billeder.dk
Vestsjællands Veterantog
Veterantog Vest
Danmarks Jernbanemuseum
Dansk Jernbane Klub
Dansk Jernbanehistorisk Arkiv
Danske veterantogsoperatører
Det fyenske sidespor
Erik Juul-Pedersen
Erik V. Pedersen
Eyolfs jernbanebilder
Hedelands Veteranbane
Industribaner i Danmark
Jernbanearkivalier
Jernbanekilder
Mortens Jernbanefotos
Mosebanen
Nordisk Jernbane-Klub
Nordjyllands jernbaner
Nordsjællands Veterantog
Ole Dinesens jernbanebilleder
Simontog.dk
Skovbo Jernbane-Arkiv
Slangerupbanen
Stücklers blog
Syd Fyenske Veteranjernbane
Thomas Boberg Nielsen
Tog-billeder.dk
Vestsjællands Veterantog
Veterantog Vest
Ingeniøren
Elektriske trailere skal sætte skub i grøn omstilling af den tunge transport
Billige elbiler har været den hellige gral i årevis. Nu er de her
Jernbanen er sårbar: sikkerheden halter i ny trusselsituation
Verdens mægtigste mand hader dem: Alligevel sætter elbilsalget ny rekord
Piloter skal bruge mere brændstof og komme for sent: Sådan kan flyrejser blive mindre klimaskadelige