DSB/JF vogne 1883 - 1893

JFJ litra C (III)

JFJ litra C (III)
(Retur til JFJ oversigt)
5 kupeer. Vakuumbremseledning. Gavlstige. 2 gaslygter. 50 pladser på 3. kl.

Længde:
9 m.
Akselafstand:
4,2 m.
Taravægt:
8,5 tons
Antal:
47 stk.

Tegning Litra Fabrikat År Noter
JFJ 1087C 1087Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 87. Omlitreret 1893 til DSB CB 1087.
JFJ 1088C 1088Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 88. Omlitreret 1893 til DSB CB 1088.
JFJ 1089C 1089Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 89. Omlitreret 1893 til DSB CB 1089.
JFJ 1090C 1090Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 90. 1891 til SJS Ca 2401.
JFJ 1091C 1091Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 91. 1891 til SJS Ca 2402.
JFJ 1092C 1092Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 92. 1891 til SJS Ca 2403.
JFJ 1093C 1093Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 93. 1891 til SJS Ca 2404.
JFJ 1094C 1094Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 94. 1891 til SJS Ca 2405.
JFJ 1095C 1095Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 95. 1891 til SJS Ca 2406.
JFJ 1096C 1096Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 96. 1891 til SJS Ca 2407.
JFJ 1097C 1097Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 97. 1891 til SJS Ca 2408.
JFJ 1098C 1098Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 98. 1891 til SJS Ca 2409.
JFJ 1099C 1099Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 99. 1891 til SJS Ca 2410.
JFJ 1100C 1100Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 100. 1891 til SJS Ca 2411.
JFJ 1101C 1101Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 101. 1891 til SJS Ca 2412.
JFJ 1102C 1102Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 102. 1891 til SJS Ca 2413.
JFJ 1103C 1103Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 103. 1891 til SJS Ca 2414.
JFJ 1104C 1104Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 104. 1891 til SJS Ca 2415.
JFJ 1105C 1105Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 105. 1891 til SJS Ca 2416.
JFJ 1106C 1106Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 106. 1891 til SJS Ca 2417.
JFJ 1107C 1107Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 107. 1891 til SJS Ca 2418.
JFJ 1108C 1108Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 108. 1891 til SJS Ca 2419.
JFJ 1109C 1109Breslau1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 109. 1891 til SJS Ca 2420.
JFJ 1110C 1110Wagenbau1877Omlitreret 1883 fra JFJ C 110. Omlitreret 1893 til DSB CB 1110.
JFJ 1111C 1111Wagenbau1877Omlitreret 1883 fra JFJ C 111. Omlitreret 1893 til DSB CB 1111.
JFJ 1112C 1112Breslau1878Omlitreret 1883 fra JFJ C 112. Omlitreret 1893 til DSB CB 1112.
JFJ 1113C 1113Breslau1878Omlitreret 1883 fra JFJ C 113. Omlitreret 1893 til DSB CB 1113.
JFJ 1114C 1114Breslau1878Omlitreret 1883 fra JFJ C 114. Omlitreret 1893 til DSB CB 1114.
JFJ 1115C 1115Breslau1878Omlitreret 1883 fra JFJ C 115. Omlitreret 1893 til DSB CB 1115.
JFJ 1116C 1116Breslau1878Omlitreret 1883 fra JFJ C 116. Omlitreret 1893 til DSB CB 1116.
JFJ 1117C 1117Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 117. Omlitreret 1893 til DSB CB 1117.
JFJ 1118C 1118Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 118. Omlitreret 1893 til DSB CB 1118.
JFJ 1119C 1119Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 119. Omlitreret 1893 til DSB CB 1119.
JFJ 1120C 1120Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 120. Omlitreret 1893 til DSB CB 1120.
JFJ 1121C 1121Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 121. Omlitreret 1893 til DSB CB 1121.
JFJ 1122C 1122Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 122. Omlitreret 1893 til DSB CB 1122.
JFJ 1123C 1123Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 123. Omlitreret 1893 til DSB CB 1123.
JFJ 1124C 1124Scandia1876Omlitreret 1883 fra JFJ C 124. Omlitreret 1893 til DSB CB 1124.
JFJ 1125C 1125Scandia1877Omlitreret 1883 fra JFJ C 125. Omlitreret 1893 til DSB CB 1125.
JFJ 1126C 1126Scandia1877Omlitreret 1883 fra JFJ C 126. Omlitreret 1893 til DSB CB 1126.
JFJ 1127C 1127Scandia1877Omlitreret 1883 fra JFJ C 127. Omlitreret 1893 til DSB CB 1127.
JFJ 1128C 1128Scandia1877Omlitreret 1883 fra JFJ C 128. Omlitreret 1893 til DSB CB 1128.
JFJ 1129C 1129Breslau1883Omlitreret 1893 til DSB CB 1129.
JFJ 1130C 1130Breslau1883Omlitreret 1893 til DSB CB 1130.
JFJ 1131C 1131Breslau1883Omlitreret 1893 til DSB CB 1131.
JFJ 1132C 1132Breslau1883Omlitreret 1893 til DSB CB 1132.
JFJ 1133C 1133Breslau1883Omlitreret 1893 til DSB CB 1133.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak