DSB person-, post- og rejsegodsvogne 1893 - 1941
Vakuumbremse. Skruebremse i bremsekupe. 4 toiletter. Olielamper. Elektrisk belysning. Dampvarme.
Bygget af Scandia 1901. Ombygget 1938 til COM 11365.
Længde:
17,79 m.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Indretning:
Kupévogn ![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Pladser 1. kl.:
![](../images/hvidpixel.gif)
Taravægt:
24,8 tons![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Bogietapafs.:
12,7 m.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Kupeer:
8 ![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Pladser 2. kl.:
![](../images/hvidpixel.gif)
Antal:
47 stk.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Akselafstand:
2,1 m.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Beklædning:
![](../images/hvidpixel.gif)
Pladser 3. kl.:
76 ![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Ingeniøren
Containerskib brændte i fem døgn - Maersk bekræfter dødsfald
Biler skøjter rundt i rekordregn: »Med en grovere asfalt kan man formentlig undgå ulykker«
Atomkraft er på vej tilbage i fragtskibe
Spørg Fagfolket: Hvorfor skal øen i midten af rundkørslen være så høj?
Nekrolog over brintbilen: Du var aldrig helt i live og nu er enden nær