Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

En moderne Aarhushistorie ? (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 3/11 2016, 17:01 (2733 dage siden) @ Østjyden

Jeg vil foreslå dig, at du retter en høflig forespørgsel til Aarhus Letbane på nedenstående link. Jeg er ganske overbevist om, at du nok skal få svar på din henvendelse, når rette vedkommende har kigget på "sagen". Det er lidt for let at prøve at gøre "nar" af en evt. fejl her i forummet i stedet for at starte med at rette henvendelse til Aarhus Letbane.
Linket: mailto:info@aarhusletbane.dk

M v h
Peter

-------------------------------------------------

Hej "Østjyden".

Jeg lovede dig tidligere et svar, når "støvet havde lagt sig". Det gjorde det nu hurtigt, men jeg ville gerne afvente et par andre "sager".

Hvis vi nu begynder med den "aktuelle", den der var årsag til dette skriveri:

Som tidligere nævnt, er mine erfaringer, med den slags henvendelser, ikke de bedste når man som alm. borger/som enkeltperson henvender sig til større foretagender / det offentlige.

I denne sag viser svaret fra Aarhus Letbane, at enten har flere henvendt sig i "sagen"s anledning, eller der er gjort opmærksom på tråden. Hermed er det nu ikke længere en enkeltpersons henvendelse. Om dette har en indflydelse, er ikke til at sige, men kan vel næppe udelukkes.

Indrømmet: Der kom et godt resultat ud af det, men var måske allerede indledt inden i h. t. tråden.

---------------

Siden dengang har jeg -under hensyn til dine ord- henvendt mig til et af de større sjællandske el-selskaber for at få et par oplysninger om et par transformatorstationer, oplysninger som normalt kan ses fra vejen, men som pt. mangler. Vel egentlig en lille sag, som en medarbejder kan slå op på få minutter og besvare lige så hurtigt.

Nu, en lille måned efter, er der desværre ikke modtaget svar, selvom man normalt lover svar indenfor fem arbejdsdage ! ! !

---------

En henvendelse til et jernbaneforetagende, om noget jeg finder forkert i den daglige drift (altså ikke et "hobby-spørgsmål"), blev modtaget pænt, og en undersøgelse af "sagen" blev indledt. Der kom hurtigt svar: "Sagen" er løst ! ! !

Et øjekast på det påpegede, nogle få dage efter, viste dog intet synligt resultat af det, der skulle være udbedret. Som en del af svaret, var der skrevet, at var det ikke i orden, var jeg velkommen til at "vende tilbage".

Det blev gjort -i begge tilfælde med fotodokumentation. Nu har jeg endnu en gang fået at vide, at det er undersøgt nok en gang, og at "det påklagede" er fuldt funktionsdygtigt ! ! ! ??? Det må vise sig om nogle dage.

Den sidste del af svaret var ganske vist en mulighed, men ærlig talt, rent "goddag-mand-økseskaft" i situationen.

(Ingen konkrete oplysninger om emner / navne af genkendelsesmæssige årsager.)

------------

Ingen tvivl om, at man kan komme langt med en venlig / pæn forespørgsel, meeen man skal nu ikke altid stille for store forventninger.

Erik V.
www.evp.dk

[image]
.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB MY1118Billige jernbane T-shirts

ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak