Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Kopi nummerplade - dyrets mærke (Billedegætterier)

af Morten Flindt Larsen, 16/9 2017, 19:43 (2416 dage siden) @ Klaus

Hej Morten,
Tro mig, siden jeg genfandt den famøse plade med de tre identiske tal, så skete der underlige ting her. Det er vel først nu jeg er kommet mig helt. Faktisk – og lad det igen blive mellem du og jeg, så oplevede jeg adskillige uhyggeligheder i og omkring hjemmet; rådyr åd løs af havens blomster og når jeg forsøgte at jage dem væk, blev de stående med øjne, der var helt mælkehvide. Hunden blev liggende indendøre og ville på ingen måde bidrage, som om den vidste noget. Senere skulle de dyre linoliemalede fodlister monteres i stuen. Uanset hvor meget jeg anstrengte mig med målene, blev de enten for korte eller for lange! Pruha. En dag kiggede jeg ud af vinduet og så en skinnecykel uden skinner, nuvel det er set før, så fred med det.
[image]
Men højdepunktet var eftermiddagen hvor jeg kom hjem, parkerede bilen og så en skorsten uden lokomotiv. Heldigvis nåede jeg at snuppe et billede med min mobiltelefon. Det chokerende var da filmen kom retur fra fremkaldelse – se vedhæftede billede – det er de farver du hentyder til.
[image]
Godt jeg fik dit råd. Pladen blev sendt til en person på Sjælland – og det er jo langt væk – siden har alt været godt igen – heldigvis!
Mange hilsner Klaus

Ja, der kan man se. ????????????

Det næste bliver vel, at DSB begynder at køre til tiden. ????

Gode hilsner
Morten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak