Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Venteskure på Viby Sj. & Borup stationer (Jernbanen i dag)

af K.B.Andreasen, Midtsjælland, 14/6 2011, 15:05 (4724 dage siden) @ K.B.Andreasen

Uden at kritisere jeres diskution, eller viden om hvordan bodelingen foregik i sin tid, så syntes jeg alligevel at det er værd at bemærke, at et simpelt spørgsmål om venteskure, havnede i en beukratisk og juridisk diskution om ejerforhold :)

Ja man må sige at det altid er spændende at følge en tråd på forum, da den tit udvikler sig i en eller flere andre retninger, og det skal den da også gerne have lov til at blive ved med :-)

Men selvom den har været spændende og lærerig at følge med i, så synes jeg nu stadig at savne at komme lidt nærmere opklaringen af mit egentlige spørgsmål ;-) :-P

Men det kan godt være at man skal søge svaret andre steder, men som regel plejer der jo altid at være nogle der har et svar klar :-)

--
[image][image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

MK-FK Statsbanernes nyeste motorvognstype
MK-FK Statsbanernes nyeste motorvognstype

Den 15. maj 1943 skrev Maskinchefen ved DSB - Civilingeniør Hedegaard Christensen - denne artikel om statsbanernes nye motorvogn litra MK til bladet Ingeniøren. Det første togsæt af litra Mk-FK blev leveret fra Frichs og Scandia samme år.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak