Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Dalmose - Skælskør-banen nedlagt. (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 13/1 2012, 00:06 (4490 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Dalmose - Skælskør-banen nedlagt.

[image]

Således står der i den vinter-"TOGPLAN" ("den lille, blå") jeg har, gældende fra 8. oktober 1950 til 19. maj 1951.

Er der nogen blandt Forums læsere, der kan bidrage med en scanning af af -helst- den sidste køreplan fra banen i enten "TOGPLAN" eller "DANMARKS REJSEFORBINDELSER" fra perioden inden, altså sommerkøreplanen x. maj 1950 til 7. oktober 1950 ???

Scanningen ønskes benyttet til hjemmesiden om banen: http://evp.dk/index.php?page=skalskor---dalmose

Erik V. Pedersen
www.evp.dk

-----------------

Selvom "tak´er" ikke er velset, er jeg næsten nødt til at skrive, at Georg Schmidt har hjulpet mig med planen, så ikke flere går for meget på opdagelse i bogreolerne. Skulle det endelig være, så prøv evt. "skrivebordsskuffen" --- der ligger måske et par fotos ???;-)

Erik V. Pedersen.
www.evp.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanehumør
Jernbanehumør

´Og så var der den om …´. Morten Flindt Larsen har samlet en lang række historier og vittigheder fra jernbanernes univers ved at gennemgå tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v.. Tilføj selv dine egne bedste jernbanevittigheder.

Læs mere

Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak