Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Køge havn i 50´erne, kunne være et "Klub 40" arrangement. (Generelt)

af martin, 14/1 2012, 18:16 (4489 dage siden) @ Steff

Jeg er enige med steff min første tanke var også et klub 40 arragement.
Jeg kender ikke historien men kender næsten alle dem der er med.
Ham med politibilen hedder poul han er også med i Falcks museets venner som bor i solrød og har kranen og brandbilen.
Henrik er med i Falcks museets venner og ejer den desoto lastbil som iøvrigt kommer fra beredskab storkøbenhavn han gør en del i veteranbiler også og er med i Nsjk som også har en del medlemmer i Ford A klubben.
Så det kunne sagtens være alle vennerne bare havde været det samme sted samtidig en Lørdag formiddag.

Iøvrigt en ting jeg syntes vi generelt er for dårlige til, vi er kanon gode til at fotografere alt muligt tog, biler, fly mm men det er sjællent vi laver noget lidt mere koordineret som vi ser på billederne.
Det er endtligt så lidt der skal til og jeg det er muligt at den ene gadelampe ikke passer og hvad så bilerne er måske også for pæne med man købte da også nye biler dengang.
Det er tanken der tæller og stor respekt til dem der brugte en formiddag på at lave dem.
Mvh Martin


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Det Lolland-Falsterske Jernbane-Selskab 1874 - 1924
Det Lolland-Falsterske Jernbane-Selskab 1874 - 1924

Ved Lollandsbanens 50 års jubilæum i 1924 udgav banen denne bog på 110 sider, der fortæller om banens forhistorie, bygning og drift fra åbningen i 1874 til 1924. Teksten er konverteret til HTML.

Læs mere
DSB MO1872ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak