Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banegods (Generelt)

af L.H. Jensen, 23/11 2012, 12:44 (4189 dage siden) @ Michael Deichmann

Desværre viser det indlæg, som dette forums flittige (og normalt fornuftige) skribent Michael D. har på ing.dk, at han slet ikke har forstået eller sat sig ind i, hvad problematikken i Holstebro går ud på ...:-(


Hej LHJ,
det har du fuldstændig ret i. Og jeg misbrugte måske situationen med Oranje for jeg ved faktisk ikke lige hvad de går og laver ud over de der kabelrender den oprindelige historie handler om.

Min pointe er bare, at det er (formodentlig) en forholdsvis dyr infrastruktur at anlægge og også at holde kørende. Så det kræver altså et forholdsvis kontinuert flow af gods for at det hænger sammen. Lejlighedsvis brug kan være flødeskummet på kagen,men man kan næppe basere det på det.

Men lad os få fakta frem for os på Djævleøen, som ikke lige færdes på de kanter. Hvad laver Oranje og hvordan er forholdene på Holstebro station?

Kære Michael!

Helt enig
- og tak fordi du ikke misforstod mit indlæg og den ånd, det var skrevet i!

Jeg har svaret lidt i et andet indlæg, men jeg har kun kendskab til sagen på anden (og uformel) hånd og vil nødig bringe rygter "til torvs". De lokale forhold har jeg dog ved selvsyn iagttaget indenfor de seneste par måneder.

Mvh
LHJ


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak