Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

toghjemmesider - Hadsten idag 11-05-2013 (Generelt)

af steenth, 14/5 2013, 00:21 (4010 dage siden) @ thomash


På den danske Wikipedia er der stationsforkortelserne på de fleste artikler for stationer og strækninger. Så der er ingen grund til endnu en hjemmeside med det.


Hej Steen.

Tak for din bekymring omkring hvor vidt, der er behov for flere hjemmesider med stationsforkortelser eller ej.

Jeg har bare set mange den slags lister i tidens løb..

Stationsforkortelserne på min hjemmeside, er et opslagsværk for dem der måtte besøge siden. Ved mine billeder bliver kørestrækningen altid nævnt med stationsforkortelser, og er man i tvivl om en enkelt forkortelse, er det nemt blot at gå ind og kigge. Ud over det har siden med stationsforkortelser eksisteret siden november sidste år, så det er ikke en jeg har oprettet lige nu og her.

November siden år er kort tid. Og et opslagsværk er kun god, hvis den har de flere forkortelser, som har været i brugt, med - fx er denne her flere med, selvom det hellere ikke er komplet.

Men vær varsom med brug af dem. Det er meget indforstået at bruge dem i almindelighed. Jeg kender kun en del af dem og resten skal jeg bruge tid og energi at slå op.

Så i stedet for at øffe over at jeg henviser til min hjemmeside med relevant info for tråden her, kunne du jo selv have henvist til den Wifi du referere til. :)

Den har adressen da.wikipedia.org... der er artikler på alle nuværende danske stationer, men jeg er ikke sikker på at stationsforkortelsen er på alle endnu. Jeg kigger på din hjemmeside - det er stadig et billedalbum med få oplysninger...

Mvh
Steen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak