Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

På sporet af 2014 (Generelt)

af Kaj Aage Holdt ⌂, Køge, 31/10 2014, 22:11 (3464 dage siden) @ L.H. Jensen

Nu lever vi jo heldigvis i et frit land, så I kan jo bare lade være med at købe bogen ... - hvor svært kan det lige være????

Bortset fra det, synes en offentliggjort forside at være et noget tyndt grundlag at bedømme en bog på - det lyder mest som om, "nogen" har haft behov for at vise sig aktuve i dette forum, men hvis det er, hvad I kan byde ind med, går vi andre ikke glip af noget, hvis I lader være ...:-|

Nu lever vi heldigvis i et frit land starter du med at skrive, og det betyder vel også at man har lov til at have den holdning man nu engang har og må ytre sig som man lyster. Men lidt sjovt du så ender du med at tage alle andre til indtægt for din egen holdning, men hvis du kan nøjes med at skrive 'jeg' i stedet for 'vi', så er det nok mere dækkende for hvad du kan stå inde for.

Men jeg er enig i kritikken. Personligt så vil jeg da formode at man gør sig meget umage for at vælge en forside der sælger bogen bedst muligt og viser det er en årbog for 2014.. Jeg synes ikke man er sluppet ret godt fra nogen af delene. Kompositionen i billedet er jo en smagssag, men jeg synes ikke den er heldig. Farvetoningen i billedet får den til at ligne noget der er mindst 20 år gammel og så hjælper den hvide Lada, eller hvad det nu er, ikke på tydeliggørelsen af om det er på sporet af 80'erne, 90'erne eller 2014. Men nu har jeg læst bogen i mange år, så selvfølgelig har jeg allerede bestilt et eksemplar og jeg håber da mit førstehåndsindtryk bliver gjort til skamme.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak