Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hitachi IC togsæt m diesel + elektrisk traktion til England (Jernbanen i dag)

af Woodi, 4/3 2015, 13:02 (3347 dage siden) @ Tolpen

Jeg vil nu hellere have et tog der var bygget i Japan, har efterhånden ikke meget 'fidus' til Europæiske togleverandører.!


Hvorfor har du ikke meget fidus til Europæiske togleverandører?

Japanske leverandører skal såmænd også overholde EU regler og TSI krav.

T

Hvis det så bare (kun) gjaldt EU regler og TSI krav, var sagen måske lidt mere "simpelt", at forholde sig til.

Nej, det der opholder mig i min antagelse er, at der efterhånden ikke forefindes en eneste Europæisk levering uden overskridelser af leveringsfristerne og andre tekniske spidsfindigheder der munder ud i både retssager og andre krumspring, - der er virkeligt langt imellem solstrålehistorierne.
Det jo snart hver dag, man åbner for (Railway Gazette), at der dukker nye ting op.

Bemærkelsesværdigt, har der ikke været meget skriverier om leveringerne fra Japan og det antager jeg, som et tydeligt bevis på, at de er mere punktlige og præcise end Europæisk antagelse.

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Maribo Sukkerfabrik
Maribo Sukkerfabrik

A/S Maribo Sukkerfabrik blev grundlagt i 1896 af Storkøbmand C. A. Quade i Maribo og to store københavnske firmaer. Allerede to år senere blev fabrikken solgt til De danske Sukkerfabrikker og i denne koncern fungerede fabrikken frem til nedlæggelsen i 1963.

Læs mere
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak