Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af Erik H, Frederikssund, 22/2 2016, 21:37 (2995 dage siden) @ Rolf Berg

Ja man kan godt få "kløe" i fingrene over en sådan hændelse.
Det er en gang utilpassede snotnæser, der ikke har respekt for noget.

Mvh.
Erik H

--
Erik H
[image] [image]

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af Peter Nielsen, 22/2 2016, 22:36 (2995 dage siden) @ Erik H

De skulle have lov til selv at rydde det hele op, derefter betale for en ny automat. Og ikke mindst et stort billed i avisen med deres fjæs så alle kan se hvem de er. Men det må vi jo ikke her i lille Danmark.

Det virker ellers, så en udsendelse i tv fra USA der var nogle der skulle gå rundt med et skilt hvor der stod de havde kørt spritkørsel. Og et ægtepar skulle have et skilt stående ude i forhaven hvor der stod at de havde lavet socialt bedrag. Dem alle snakkede man med og de skulle i hvert fald ikke lave noget krimminelt mere nogen af dem.

Ok kan de ikke betale for en ny automat må de jo arbejde pengene af, bl.a. Gå og feje perroner og tømme skraldespande m.m.

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af L.H. Jensen, 23/2 2016, 09:16 (2995 dage siden) @ Peter Nielsen

De skulle have lov til selv at rydde det hele op, derefter betale for en ny automat. Og ikke mindst et stort billed i avisen med deres fjæs så alle kan se hvem de er. Men det må vi jo ikke her i lille Danmark.

Det virker ellers, så en udsendelse i tv fra USA der var nogle der skulle gå rundt med et skilt hvor der stod de havde kørt spritkørsel. Og et ægtepar skulle have et skilt stående ude i forhaven hvor der stod at de havde lavet socialt bedrag. Dem alle snakkede man med og de skulle i hvert fald ikke lave noget krimminelt mere nogen af dem.

Ok kan de ikke betale for en ny automat må de jo arbejde pengene af, bl.a. Gå og feje perroner og tømme skraldespande m.m.

Hvad man end måtte mene, er de seneste par indlæg vist langt fra, hvad dette forum bør beskæftige sig med.

Og da det faktisk kun er netop den slags indlæg, som det oprindelige indlæg kan afføde - der er li'som ikke rigtigt nogen ferrovial substans i det - er jeg tilbøjelig til at give Nordexpress ret i hans(?) nu slettede kommentar (om end jeg generelt ikke bifalder hans/hendes aggressive form) ...

vh
LH

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af Rolf Berg @, 23/2 2016, 13:35 (2995 dage siden) @ L.H. Jensen

Problemer med folk der ikke vil betale er gammelt . At de slår en slikautomat istykker er nyt , men giver ingen fare for sikkerheden . Men hvis de tager hævn på sikkerhedsudstyr så er det straks farligere . Og hvem ved hvornår det sker ?

mvh Rolf Berg

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af LasseG, 23/2 2016, 17:28 (2994 dage siden) @ Rolf Berg

Problemer med folk der ikke vil betale er gammelt . At de slår en slikautomat istykker er nyt

Så er der er aldrig udført hærværk mod slik-, kaffe- eller billetautomater før ?

--
[image]

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af Nordexpress, 23/2 2016, 18:30 (2994 dage siden) @ L.H. Jensen

Tak for de rosende ord kunne jeg jo skrive, omend jeg nu ikke er enig i betegnelsen aggressiv, men det kan konstateres, at hvis et svar formuleres sarkastisk i overskriften, så slettes dette af moderator.

(Men sarkasme er nu trods alt også et nationalt kendetegn i dette land). Derimod overlever ikke-jernbane-relevante kommentarer i dette forum, såfremt de blot skrives uden at ændre overskriften på det første indlæg.

Jeg synes det er ærgerligt, at mængden af overflødige indlæg her - også i igangværende diskussioner - er i stigning. Og ærligt talt, en slikautomat i Odense??!!
Drehscheibe-online.de modereres f.eks. i den forstand mere skarpt.

Men jeg vil gerne forsøge at holde mig til de faglige indlæg - som jeg faktisk har gjort i temmelig lang tid. :-P

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 24/2 2016, 09:13 (2994 dage siden) @ Nordexpress

Tak for de rosende ord kunne jeg jo skrive, omend jeg nu ikke er enig i betegnelsen aggressiv, men det kan konstateres, at hvis et svar formuleres sarkastisk i overskriften, så slettes dette af moderator.

(Men sarkasme er nu trods alt også et nationalt kendetegn i dette land). Derimod overlever ikke-jernbane-relevante kommentarer i dette forum, såfremt de blot skrives uden at ændre overskriften på det første indlæg.

Jeg synes det er ærgerligt, at mængden af overflødige indlæg her - også i igangværende diskussioner - er i stigning. Og ærligt talt, en slikautomat i Odense??!!
Drehscheibe-online.de modereres f.eks. i den forstand mere skarpt.

Men jeg vil gerne forsøge at holde mig til de faglige indlæg - som jeg faktisk har gjort i temmelig lang tid. :-P


Det lykkedes ikke denne gang.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Slikautomat smadret på Odense st af afsmidte fripassagerer

af re20000, 23/2 2016, 20:11 (2994 dage siden) @ L.H. Jensen

.


Hvad man end måtte mene, er de seneste par indlæg vist langt fra, hvad dette forum bør beskæftige sig med.

Jeg deler din mening. Der er masser af fora hvor man kan diskutere samfundsforhold og begivenheder som denne, der vist ikke lader nogen af os upåvirkede.

Nold

Rød nødhammer på slikautomat?

af PD Hansen, 24/2 2016, 00:28 (2994 dage siden) @ Rolf Berg

Fra artiklen i første indlæg:

"De valgte på den baggrund at smadre en slikautomat mellem spor tre og fire med en rød nødhammer, der sad på automaten."

Hvad er meningen med en nødhammer som angiveligt er placeret på slikautomater?

Har politi/journalist misforstået hvor nødhammeren kom fra - eller er der en naturlig forklaring? Hvilken?

Rød nødhammer på slikautomat?

af andersj, Aalborg, 24/2 2016, 01:41 (2994 dage siden) @ PD Hansen

Fra artiklen i første indlæg:

"De valgte på den baggrund at smadre en slikautomat mellem spor tre og fire med en rød nødhammer, der sad på automaten."

Hvad er meningen med en nødhammer som angiveligt er placeret på slikautomater?

Har politi/journalist misforstået hvor nødhammeren kom fra - eller er der en naturlig forklaring? Hvilken?

Det må være en nødhammer de har "lånt" i toget. Der er i hvert fald ikke nogen nødhammer på de automater Selecta har opstillet i Aalborg på perron 1 og 2.

--
Mvh Anders

DSB MO571

Jernbanebøger

Kalvehavebanen på cykel

Kalvehavebanen på cykel. Pris 130 kr.

Læs mere
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak