Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Frokost på Midtbanen, men hvor? (Billedegætterier)

af Reinholdt ⌂, Lindved, nærområde ovk. 19 Od-Svg, 1/3 2016, 12:24 (2981 dage siden)

[image]
Jeg holdte frokost lidt ude på landet i dag,? Det er nu meget hyggeligt. Hvor holdte jeg den?

--
Reinholdt
Signalmontør

Avatar

Frokost på Midtbanen, men hvor?

af Ove Nygaard, 1/3 2016, 13:08 (2981 dage siden) @ Reinholdt

Jeg holdte frokost lidt ude på landet i dag,? Det er nu meget hyggeligt. Hvor holdte jeg den?

Hej Reinholdt.

Hvis der er tale om den Sjællandske Midtbane, så har du spist frokost lige syd for Skibby. Jeg kan kende de 4 muldvarpeskud fra den gang, jeg som soldat i 1956 lå i bivuak i området under en manøvre. :-D

Bedste hilsener

Ove af Erritsø

Frokost på Midtbanen, men hvor?

af Reinholdt ⌂, Lindved, nærområde ovk. 19 Od-Svg, 1/3 2016, 19:21 (2980 dage siden) @ Ove Nygaard

Hej Ove
Ja det er den Sjællandske Midtbane, jeg mener.
Du har skudt lidt over mål, men stederne ligner meget hinanden. Vi kan vel sammenligne banens svære fødsel, med mit pause ophold.

--
Reinholdt
Signalmontør

Avatar

Frokost på Midtbanen, men hvor?

af duebjerg, 1/3 2016, 20:38 (2980 dage siden) @ Reinholdt

Her?[image]

Frokost på Midtbanen, men hvor?

af Reinholdt ⌂, Lindved, nærområde ovk. 19 Od-Svg, 1/3 2016, 21:14 (2980 dage siden) @ duebjerg

Hej duebjerg
Det er et godt bud, men ej heller her var jeg og holde frokost.

--
Reinholdt
Signalmontør

Frokost på Midtbanen, men hvor?

af Carsten Jensen, 2/3 2016, 07:28 (2980 dage siden) @ Reinholdt

Fik du jordemoderkaffe til din frokost? ;-)

Frokost på Midtbanen, men hvor?

af Reinholdt ⌂, Lindved, nærområde ovk. 19 Od-Svg, 2/3 2016, 08:30 (2980 dage siden) @ Carsten Jensen

Hej Carsten.
Ganske rigtigt, det kunne jeg sagtens have fået. :-D :-D
[image]

--
Reinholdt
Signalmontør

Svenska-lok
Indsend billeder
Jærnbanen gennem 100 aar
Jærnbanen gennem 100 aar

Redaktionen har fra Kim Diedrichsen modtaget en scannet version af Illustreret Familie-Journals 26. Haandbog fra 1927, der indeholder ´En Skildring af Ildhestens Sejrsgang over Jorden og nogle træk af Jærnbanens Historie´. Hæftet er på 48 sider.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak