Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt nr. Af jernbanen. (Generelt)

af Peter No, 3/3 2016, 20:41 (2978 dage siden)

Hej.

Er der udkommet et nyt nummer af DJKs Jernbanen, her i februar 2016. Eller er bladet/redaktionen forsinket.

Fuld forståelse for det er frivillig arbejdskraft der står bag, og venter heller end gerne et stykke tid inden bladet udkommer.

Nyt nr. Af jernbanen.

af Niels, Aarhus, 3/3 2016, 21:32 (2978 dage siden) @ Peter No

Hej

I følge DJKs hjemmeside her er der ikke udkommet noget blad i slutningen af februar - så det er såmænd nok bare lidt forsinket :-)

Venlig hilsen

Niels H.

--
Niels

Nyt nr. Af jernbanen.

af OD, Od ⌂, 3/3 2016, 22:01 (2978 dage siden) @ Niels

Hej

I følge DJKs hjemmeside her er der ikke udkommet noget blad i slutningen af februar - så det er såmænd nok bare lidt forsinket :-)

I den trykte udgave (side 2) er teksten: Jernbanen forventes udsendt i slutningen af månederne februar osv.

Nyt nr. Af jernbanen.

af Jørgen Schwartz, Tranbjerg J, 4/3 2016, 00:34 (2978 dage siden) @ Peter No

Hej.

Er der udkommet et nyt nummer af DJKs Jernbanen, her i februar 2016. Eller er bladet/redaktionen forsinket.

Fuld forståelse for det er frivillig arbejdskraft der står bag, og venter heller end gerne et stykke tid inden bladet udkommer.

Det er på vej. Jernbanen 1/2016 var i min postkasse igår torsdag den 3/3.

Mvh Jørgen

Avatar

Nyt nr. Af jernbanen.

af metrohenrik ⌂, Ringsted, 4/3 2016, 14:26 (2977 dage siden) @ Peter No

Landet i min postkasse i dag. Synes forside ser "ny" ud, eller kan jeg bare ikke huske de tidligere udgaver??

Læser med et stort grin de 8 siders DSB spin om K16. Hold da op et skønmaleri.
Der er ikke sådan vi morgenpendlere på Sjælland oplever det.
For ikke længe siden var vi bare på min arbejdsplads flere der tog toget ind på arbejde. Nu er der lavet køre aftaler, fra Vestsjælland, således der er 4-5 stykker der følges i en bil. Hurtigere, billigere, mere flexibelt, og fremfor alt, de kan møde kl. 07.00
Men i følge forfatterne, er der slet ingen skygge sider i K16.

Det var ugens "øf".
God weekend alle sammen.

--
Venlig hilsen
Henrik Værum Høgh

Nyt nr. Af jernbanen.

af Gæst, 4/3 2016, 17:54 (2977 dage siden) @ metrohenrik

Men i følge forfatterne, er der slet ingen skygge sider i K16.


Det tror da pokker at de siger sådan. De er ikke bare forfattere af artiklen men ophavsmændene til selve køreplanen.
Et fint reklamestunt :-D

Nyt nr. Af jernbanen.

af thomash, 4/3 2016, 18:32 (2977 dage siden) @ Peter No

Mit er ankommet i dag. :)

/Thomas.

Avatar

Nyt nr. Af jernbanen.

af Futfar, Kajerød, 6/3 2016, 18:27 (2975 dage siden) @ thomash

Da mit, og flere andres, indlæg i denne tråd, ikke synes at være passende efter webmasters, eller moderatorers, tilsyneladende strengt moralske kodeks, skal jeg informere om at min profil fremover ikke vil være at finde på disse 3 fora. Et svar på dette indlæg, vil således ikke blive besvaret, eller læst.

Jeg har altid ført et sobert, og korrekt sprog, men aldrig stået tilbage for sarkastiske bemærkninger, helt uden personlige angreb, men det er åbenbart ikke faldet i god jord hos de toneangivende, som bestyrer disse fora.

Der findes heldigvis andre fora, hvor man ikke er lige så nærtagende/hysterisk med om man tillader sig at give svar på tåbelige indlæg, på en sober måde!

--
Med venlig hilsen Futfar.

Avatar

Nyt nr. Af jernbanen.

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 6/3 2016, 19:39 (2975 dage siden) @ Futfar

Da mit, og flere andres, indlæg i denne tråd, ikke synes at være passende efter webmasters, eller moderatorers, tilsyneladende strengt moralske kodeks, skal jeg informere om at min profil fremover ikke vil være at finde på disse 3 fora. Et svar på dette indlæg, vil således ikke blive besvaret, eller læst.

Jeg har altid ført et sobert, og korrekt sprog, men aldrig stået tilbage for sarkastiske bemærkninger, helt uden personlige angreb, men det er åbenbart ikke faldet i god jord hos de toneangivende, som bestyrer disse fora.

Der findes heldigvis andre fora, hvor man ikke er lige så nærtagende/hysterisk med om man tillader sig at give svar på tåbelige indlæg, på en sober måde!

Jeg slettede et irrelevant indlæg i denne tråd. To svar på det irrelevante indlæg røg derfor også (sandsynligvis var det ene dit). Forummet er ikke sat op til at kunne bevare indlæg, der ligger som under-indlæg til et slettet indlæg. Og nej, jeg er hverken nærtagende eller hysterisk.

--
[image]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak