Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvor er anlægsplanen? (Generelt)

af HS, 27/1 2022, 16:34 (828 dage siden)

Er der nogen der ved hvornår Banedanmarks anlægsplan kommer ud? Jeg husker nemlig at de plejer at blive udgivet til offentligheden kort efter årskiften ca midt januar.

Hvor er Anlægsplan 2030 i nyeste version?

af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880, 27/1 2022, 17:09 (828 dage siden) @ HS

Aktualiser nedenstående et par gange om dagen indtil der er kommet en ny version med. Det kan være at forfatterne lige sidder og afventer nogle oplysninger inden de frigiver 2022-01 versionen.

Publikationer

--
... og i øvrigt mener jeg at al skifte mellem transportmidler bør være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulunderstøttede (med barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Hvor er anlægsplanen?

af steenth, 27/1 2022, 17:30 (828 dage siden) @ HS

Er der nogen der ved hvornår Banedanmarks anlægsplan kommer ud? Jeg husker nemlig at de plejer at blive udgivet til offentligheden kort efter årskiften ca midt januar.

Den hører sammen med anlægsstatus, hvor Transportministeriet har meddelt at udgivelsen af anlægsstatus flyttes til slutning af april og slutning af oktober. Så der går 3 måneder endnu før den kommer næste gang...
Mvh
Steen

Hvor er anlægsplanen?

af frederikhk, 27/1 2022, 17:49 (828 dage siden) @ steenth

Jeg skrev til Banedanmark for at høre hvor den blev af, og fik følgende svar:

“Anlægsplanen bliver fremadrettet offentliggjort en gang om året. Næste offentliggørelse forventes medio 2022.”

Så ja, der går et par måneder endnu.

Hvor er anlægsplanen?

af HS, 27/1 2022, 18:41 (828 dage siden) @ frederikhk

Mange tak for svar (:

Vh

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak