Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Åbent hus hos DSB Museumtog Lunderskov (Generelt)

af Henrik C, Kolding, 29/8 2012, 16:51 (4261 dage siden)

Hej

Torsdag d. 30 august er der åbent hus hos DSB museumstog i Lunderskov kl. 19:00.

Går du rundt med et lille lokomotiv i maven, lyst til at blive beskidt eller bare gerne vil se hvad man går og laver på et jernbaneværksted, er du velkommen til at besøge os.

Adressen er Bakken 21 i Lunderskov, kommer man med tog skal man benytte offentligvej for at komme frem.

På gensyn

--
mvh. Henrik C

Åbent hus hos DSB Museumtog Lunderskov

af Hansi, 29/8 2012, 19:30 (4260 dage siden) @ Henrik C

Jamen tak for det, skynder mig at planlægge en tur, nå ja har andre planer med den her korte tidsfrist, desværre.

Vh Hansi

Åbent hus hos DSB Museumtog Lunderskov

af Gæst, 29/8 2012, 22:22 (4260 dage siden) @ Hansi

Jamen tak for det, skynder mig at planlægge en tur, nå ja har andre planer med den her korte tidsfrist, desværre.

Vh Hansi

Hej Hansi

Kunne du ikke lægge din kalender op på siden her, så alle kan se om der er grund til at reklamere på denne side for et arrangement, der har været vist andre steder i uger? Det ville være så rart. Om ikke andet, så flytter vi da bare arrangementerne for at du kan deltage!

låst
1119 visninger

Åbent hus hos DSB Museumtog Lunderskov

af Jens MO-Møller @, 29/8 2012, 23:17 (4260 dage siden) @ Hansi

Det er da trist, at du ikke kan deltage i arrangementet på grund af aftaler til anden side, men ihvertfald godt, at du i tide har meddelt, at du ikke kan deltage. Du vil blive savnet, men det ved du vel!

Åbent hus hos DSB Museumtog Lunderskov

af Henrik C, Kolding, 31/8 2012, 00:47 (4259 dage siden) @ Hansi

Jamen tak for det, skynder mig at planlægge en tur, nå ja har andre planer med den her korte tidsfrist, desværre.

Hansi, bare rolig.. du sender mig bare lige en mail så skal jeg nok personligt tage mig af dig en dag hvis du kommer forbi Lunderskov. ;-) (arhh, måske skal du tage kage med, så giver jeg kaffen)

Iøvrigt tak til de ca. 60 personer der dukkede op her til aften for at se på jernbane livet i Lunderskov.

--
mvh. Henrik C

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak