Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Store problemer på S-togene (Generelt)

af A. Nissen, 24/7 2013, 18:09 (3935 dage siden)

Der er en sporskiftefejl på Svanemøllen. er der nogen herinde, der kan sige om det er et skifte mod eller ud af Byen?

Store problemer på S-togene

af Allan C., 24/7 2013, 18:42 (3935 dage siden) @ A. Nissen

Der er en sporskiftefejl på Svanemøllen. er der nogen herinde, der kan sige om det er et skifte mod eller ud af Byen?

Hej

Ud af byen, der er nu lagt låsebolt på så der kan køres fra "byen" og mod Hellerup.

Vh
Allan

Store problemer på S-togene

af A. Nissen, 24/7 2013, 18:50 (3935 dage siden) @ Allan C.

Tak for oplysningen.
Jeg så på Byens Puls og for mig så det ud til at være mod Byen. Men det var ikke helt til at afgøre, for forsinkelserne havde bredt sig så meget, at det ikke fremgik af dem og heller ikke af togledelsens tekster.
Sikkerhed er helt afgørende, ingen tvivl om det. Men det er lidt vel meget ballade for noget, der måske kun er en "simpel" følerkontakt/kontrolkontakt. Men det kan jo også være, det er meget værre fat med sådant et skifte.
Nogen herinde, der ved, hvad fejlen er?

Store problemer på S-togene

af Allan C., 24/7 2013, 19:12 (3935 dage siden) @ A. Nissen

Tak for oplysningen.
Jeg så på Byens Puls og for mig så det ud til at være mod Byen. Men det var ikke helt til at afgøre, for forsinkelserne havde bredt sig så meget, at det ikke fremgik af dem og heller ikke af togledelsens tekster.
Sikkerhed er helt afgørende, ingen tvivl om det. Men det er lidt vel meget ballade for noget, der måske kun er en "simpel" følerkontakt/kontrolkontakt. Men det kan jo også være, det er meget værre fat med sådant et skifte.
Nogen herinde, der ved, hvad fejlen er?

Var så lidt.. Kan også være mine oplysninger om retning er forkert, ikke altid til at stole helt på. :-D

Fejl på sporskifterne på Svanemøllen er desværre ikke nye, de kommer tit især når det bliver varm-
Men årsagen ja det kan være andre ved det.

Avatar

Store problemer på S-togene

af Per Hauberg, 24/7 2013, 20:43 (3934 dage siden) @ Allan C.

Huha - Det må være varmt at være togleder i dag...

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak