Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Odense i dag. (Generelt)

af Tonny Brandt Andersen ⌂, 1/4 2015, 13:02 (3319 dage siden)

EA ankom i dag til Odense med et IC4 sæt. Jeg så ikke hvad der ellers skete, da jeg skulle nå et tog.
Der skulle være tale om testkørsler med IC4 som styrevognstog. Er der nogen der ved om der køres test på Fyn eller i Sønderjylland i påsken?

[image]

Avatar

Odense i dag.

af BoergeOf61, Randers C, 1/4 2015, 13:34 (3319 dage siden) @ Tonny Brandt Andersen

Er der nogen der ved om der køres test på Fyn eller i Sønderjylland i påsken?

I hvert fald er der sporarbejde. Uden at vide det, gætter jeg på, det også giver nogle begrænsninger for evt. tests.

Odense i dag.

af OD, Od ⌂, 1/4 2015, 13:46 (3319 dage siden) @ BoergeOf61

Er der nogen der ved om der køres test på Fyn eller i Sønderjylland i påsken?


I hvert fald er der sporarbejde. Uden at vide det, gætter jeg på, det også giver nogle begrænsninger for evt. tests.

Det er i hvert fald 1. april i dag...

Mvh. Ole

Odense i dag.

af H N Nieslen, 2/4 2015, 00:44 (3318 dage siden) @ OD, Od

Ja men MZ 1439 og MY 1146 kan ses her mellem Vojens og Vamdrup.

Tro mig eller ej. :-)

Odense i dag.

af Lars Møller Jensen ⌂, Röbäck, Sverige, 1/4 2015, 16:03 (3319 dage siden) @ BoergeOf61

Hej

Rygter vil vide at de skal udstilles på Jernbanemuseums særudstilling om fejlinvesteringer.

Med venlig hilsen
Lars Møller Jensen.

Odense i dag.

af Steen Nielsen ⌂, Faaborg, 1/4 2015, 17:38 (3319 dage siden) @ Lars Møller Jensen

Jeg har hørt at der skal være en stor Påskefrokost i SG-Hallen i Svendborg (lige ud til Svendborg Vest) og derfor skal aftenafgangene køres med "forstærkning" de næste 3 aftener.

Odense i dag -- Øresundsvej "i morgen".

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 1/4 2015, 20:15 (3319 dage siden) @ Lars Møller Jensen

Hej

Rygter vil vide at de skal udstilles på Jernbanemuseums særudstilling om fejlinvesteringer.

Med venlig hilsen
Lars Møller Jensen.


------------


. . . og efter et kort ophold videre til Øresundsvej station på Frilandsmuseet i Lyngby:

http://evp.dk/index.php?page=april-2015

Erik V. Pedersen.
God påske.

www.evp.dk

[image]

.

Odense i dag - aprilsnar

af Tonny Brandt Andersen ⌂, 2/4 2015, 00:35 (3318 dage siden) @ Tonny Brandt Andersen

For det tilfælde, at nogle om noget tid falder over denne tråd, vil jeg gerne slutte med at sige, at det som gættet var en aprilsnar.
Håber I alle har haft en god 1. april, med alt det drilleri der følger med.

Her er billedet som jeg brugte, taget den 27/5/2014 i Odense:

[image]

Odense i dag - aprilsnar

af H N Nielsen, 2/4 2015, 00:46 (3318 dage siden) @ Tonny Brandt Andersen

Der tog du sgu lige godt røven på os :-D Du kan det der med photoshop. :-D

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak