DSB godsvogne 1941 - 1965
Lukket brun hjælpegodsvogn. Trykluftledning.
Længde:
10,45 m.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Akselafstand:
5 m.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Bundflade:
22,6 m²![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Last:
4 tons![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Antal:
2 stk.![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
![](../images/hvidpixel.gif)
Tegning | Litra | Fabrikat | År | Noter |
![]() | HA 36999 | Scandia | 1894 | Ombygget 1940 fra DF 1534. Ombygget 1947 til Svejsevogn 29. |
![]() | HA 37000 | Scandia | 1894 | Ombygget 1940 fra DF 1537. Ombygget 1944 til Værkstedsvogn for reparation af vandkraner 2. |
![Veterantog kalender Veterantog kalender](https://www.jernbanen.dk/images/kalender.jpg)
Ingeniøren
Containerskib brændte i fem døgn - Maersk bekræfter dødsfald
Biler skøjter rundt i rekordregn: »Med en grovere asfalt kan man formentlig undgå ulykker«
Atomkraft er på vej tilbage i fragtskibe
Spørg Fagfolket: Hvorfor skal øen i midten af rundkørslen være så høj?
Nekrolog over brintbilen: Du var aldrig helt i live og nu er enden nær
![Svenska-lok Svenska-lok](https://www.jernbanen.dk/images/svenskalok.jpg)