Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

At rejse er at leve, men ikke til Cannes i øjeblikket (Generelt)

af Per Sørensen, 2/5 2019, 21:40 (1820 dage siden) @ andersj

G aften,
og tak for jeres hjælp.

Jeg kontaktede DSB Salg på Københavns Hovebanegård på telefon - ventetid 5 kvartér, meeen man kan jo lave andre ting i ventetiden ( suk ).

Jeg fik at vide at jeg kunne bestille Senior Interail på hjemmesiden, men så skulle jeg betale for udbringning.
Jeg kunne også møde op selv og så få det med det samme.
Jeg tog derind og blev straks afvist, da jeg ikke havde pas med! Det havde ham i telefonen ikke sagt noget om.

Jeg checkede togbusserne der kørte sydpå foran Hovedbanen og begyndte at blive nervøs. Der var godt nok mange sure passagerer.
Togbussen ødelage også min plan om at komme til Luzern, da det ikke kan nås, når der også skal køres i bus - det koster for meget tid.
Næste dag var jeg derinde ved skranken med pas, men det blev simpelthen for dyrt og for tåbeligt med en ekstra overnatning et sted i Tyskland.
Jeg opgav og fløj derned med Norwegian, som næsten alle har foreslået utallige gange....

Jeg må forsøge igen, når man kan køre med tog hele vejen - hvis det bliver i min tid...

Sov Godt

venligst pediHg ( der savner de smukke blå Sovevogne, som jeg sov så dejligt i )


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak