Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DJK udflugt: HHGB 08.11.1964 (10 fotos) (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 1/8 2011, 21:48 (4662 dage siden) @ Niels Munch

Hej Niels.

Tak for tilladelsen til brug, og påmindelsen om NPMB-billederne.

Det er rigtigt, at jeg i et par tidligere indlæg har "prikket" lidt til de gamle fotografer, men som jeg allerede har skrevet til dig (pr. mail), så var Du jo netop en af de der leverede fotos, og som jeg netop roste/takkede for jeres/deres deltagelse.
Samtidig kan både Du og jeg konstatere, at det stadig er de samme få ældre fotografer, der giver lyd fra sig. Der er intet nyt under solen. Så ! ! !

Herefter vil jeg give mig til at se på tilsendte foto fra både HHGB og Lille Nord.
Desværre er det ikke "bare" at lave et link, og så er den "hjemme". Mange af billederne bør/skal "rettes op" på en eller anden måde. Nogle -tilsendt pr. mail- er over den normale størrelse, og skal sættes ned i størrelse først, andre -det må vist erkendes- trænger lige til et gennemsyn inden de lægges på siden (støv/fnug/ridser/for lyse/mørke m.v.)- og alle skal først uploades på min side. Det tager tid altsammen, og i mellemtiden står verden jo ikke stille.

Hilsen,
Erik V. Pedersen
www.evp.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak