Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Mundelstrup højtafon nordgående (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 9/9 2011, 21:15 (4619 dage siden) @ Thomas Bruun

Hermed et billede af højtafonen i nordgående retning:

.....som jo så alligevel ikke er en højtafon;-).

Så på en eller anden måde, skriver vi historie lige nu: Jeg har netop skrevet ordet "højtafon" og på et eller andet tidspunkt vil google-robotterne, der overvåger www.jernbanen.dk/forum opdage ordet "højtafon", huske det og komme frem med det, næste gang en eller anden googler ordet "højtafon". Men der går nok nogle dage, inden ordet bliver opdaget.

.....men vi fik da det ud af det, at Google nu giver 4 hits på ordet "højtafon". Og dermed har vi været med til at ændre historien, internettet og verden.

I øvrigt: Tak for billedet. Jeg tillader mig at gå ud fra, at det er taget samme dag som dine øvrige billeder?

Og så til slut: Vi mangler stadig svar på:

Men i øvrigt en pudsig anordning: Hvorfor lige i Mundelstrup og ikke så mange andre steder?

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

160 hk dieselrangertraktorer med Ardelt-gear
160 hk dieselrangertraktorer med Ardelt-gear

Her er to artikler fra DSB´s blad Vingehjulet om erfaringerne med de - dengang - helt nye rangertraktorer fra Ardelt-Werke i Vesttyskland. Artiklerne er skrevet af afdelingsingeniør i Maskinafdelingen K. Lykke Holm.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak