Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DSB stednavneforkortelser (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 31/12 2011, 12:40 (4503 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen
redigeret af h087, 31/12 2011, 13:14

Hej Thomas og alle andre jernbanere

og i lige måde med et endnu bedre nytår

ok så lægger jeg dem der, sammen med Tkp og Tp planer,
TIB regner jeg stadig med skal over til dig sammen med det SIR jeg kan låne af forskellige -
og det er dog ikke min hjemmeside - det er klubben KMKs forum. Jeg er jo medlem af KMK og skriver meget på det forum. At navne ligheden mellem Henning h087 og KMK - ho87 skyldes at jeg jo siden 1970 har brugt signaturen h087 på mine tegninger og det er så hængt ved - klubben kører så i str H0 som så skrives ho87 - så derfor nok forvekslingen - men det er ikke min hjemmeside - men klubbens forum - Klubben har også en hjemmeside - men det har jeg ikke forstand på at bestyre - så derfor i klubben regi - dog har jeg et lille lukket forum der som hedder banebørsteforum - som jeg så bestyrer ( dvs at jeg fortæller webmasteren om hvem der har adgang og som han så akrediter/åbner adgang for den tilmeldte ) - men som webmaster Peter "Triangel" Schack "3D" ordner teknisk - og er mere for forskning, magasin mm der ikke lige kan offentligøres - det vil dog blive lagt ud efterhånden på det åbne forum - når ting, oplysninger vertificering mm er ok og med leverandøren/bidragsyderen tilladelse
Men på en eller anden måde er det vel også noget der hænger sammen med en officiel og vedvarende webbase om foto - så der må vi vel se på hvad der findes ud af der - og har nogen tænkt på de fotosamlinger der er i klubbernes regi - de er jo også ret omfattende og dokumenterede - så der skal måske ses på JBM, DJK eller for den sags skyld vel også DMJU som muligheder

mvh
henning

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok

Jernbanebøger

Sydfyenske Jernbaners Rullende Materiel

Sydfyenske Jernbaners Rullende Materiel. Pris 250 kr.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak