Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Struer Jernbaneklub (Generelt)

af Linaa @, 11/1 2012, 12:18 (4492 dage siden) @ Per Thomsen

Struer Jernbaneklub har en bestyrelse på kun 3 mand, da formanden, Preben har sat sin stilling til rådighed, fordi han ikke fik flertal. Kassereren har trukket sig på grund af sygdom. Hjemmesiden har altid været redigeret af mig, og betalt af klubben, men da klubben ikke vil betale for fornyelsen, har jeg betalt. Jeg skriver som altid men info fra klubben. Formanden har forsøgt at fjerne et bestyrelsesmedlem fra klubben, men det lykkedes ikke. Hvis dette medlem blev/bliver fjernet, har klubben ikke noget brugbart kørende materiel, og kan derfor ikke køre foreløbig. Klubbens fremtid afhænger af den almindelige generalforsamling i 2012.
Dette er i korte træk hvad der er sket i klubben
MVH Per


--Per Thomsen. Det er jo ikke helt rigtigt det der. Preben er til stadighed formand da han jo netop fik flertal, men han er dog på valg til generalforsamlingen, og er derfor ikke "kun" midlertidig. Kasseren har IKKE trukket sig pga. sygdom, men pga. den ballade der blev skabt af en lille flok medlemmer oppe hos ham privat, for senere at beskylde hans kone for at være skyld i problemerne. Det er ikke formanden som har forsøgt at fjerne et bestyrelsesmedlem, men et flertal af medlemmerne.

Det er sørgeligt at det hele er drevet så langt.

sorry, men kunne ikke bare lade det være..

låst
3329 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak