Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Struer Jernbaneklub (Generelt)

af carl fut, 12/1 2012, 00:10 (4492 dage siden) @ Per Thomsen

ej nu kan jeg altså ikke tie stille længere . du burde da godt nok skamme dig at sidde her og udbasunere sådan noget i et offentligt forum . det er sådan noget jeg normale ville sige at det tyder på at man mangler opdragelse og pli og har åbenbart et eller andet behov for at hævde sig på andres bekostning. havde du været min søn så havde du fået en tur over knæet og stue arrest i en uge og sendt i seng uden aftens mad:-P sådanne nogle ting hører ikke hjemme i et offentligt forum . da der jo tydeligvis når man læser tråden igennem er delte meinger om hvad der er foregået. og alle har vel sine argumenter og grunde til deres handlinger , at em webmaster sidder her og fremkommer med sådanne ting som jeg vil mene er interne for klubben og bør ikke fremkomme før man har løst problemerne internt er for mig et udtryk for at man ikke er i stand til at håndtere en post som webmaster eller hvad nu end titlen er . men det i sig selv vil jeg mene burde betyde fratagelse at sit hverv ., ja undskyld mit opstød men bliver virkelig harm over at læse sådan noget griseri lad dog klubben få ro til at få styr på det der nu end er problemet i stedet for at hældebenzin på bålet ved at blæse dem op for alle andre. SKAM DIG...

låst
3281 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak