Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

ranger uheld idag på kbh h, max hastighed? (Generelt)

af thomash, 18/3 2012, 12:48 (4433 dage siden) @ Danijel Buns Larsen

Det har ikke noget med påstand mod påstand at gøre. Du er ude på så tynd is, at du allerede er faldet igennem. For at skære det ud i pap (eller det der er tykkere/kraftigere): Du tager helt og aldeles fejl (så kan det vist ikke siges tydeligere).

Du får lige en smiley med i købet :-) Og sig også til, hvis vi også skal komme med en stige eller et redningsbælte


Jeg er ked af at sige det, Svend. Men da hverken den ene eller den anden kommer med et konkret bevis for, hvordan det ser ud på netop dette konkrete sted, så er det påstand mod påstand, ligesom din underlige forkærlighed for pionertjenesten og redningsarbejde på søer og isbræmmer er det.
Hvilket belæg har du for at påstå, at man er på tynd is, hvis det, du lægger til grund for det, er det, du synes lyder mest rigtigt?

Synes simpelthen, det er fantastisk, når jernbaneentusiaster begynder at bekrige hinanden, når saglig argumentation ikke længere slår til.
Du kan skabe dig nok så meget over det, jeg har skrevet. Du kan prøve at gøre mig til grin. Du kan prøve at komme med is-anekdoter. Jeg agter ikke at kommentere mere på dine indlæg i denne tråd.

Fint indlæg Danijel - men det er jo dersværre set blandt flere herinde, at de udtaler sig om noget de ikke aner en skid om, og det eneste der underbygger deres påstand, er fordi de siger det, og så er det nemlig rigtigt.. Det er sørgerligt men sandt. Endnu værre er jo, at de folk som typisk er bedrevidende også har behov for at bevæge sig ned på et niveau, man kun ser på grøn stue i børnehaven, i stedet for at holde sig på et sagligt niveau som voksne mennesker..

Jeg må nok erkende, at jeg ikke bruger ret lang tid på dette forum længere. Jeg synes det er fyldt med bedrevidende folk og ligegyldige diskussioner, hvor folk som ikke rigtigt ved noget udtaler sig om emnet og påstår at de ved det..

God søndag til alle. :)

--
Mvh
Thomas
https://railphotos.eu
[image][image]

låst
2555 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak