Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Åbent hus i Østsjællandske Jernbaneklub (Generelt)

af Niels H. @, Hårlev, 23/9 2012, 07:51 (4259 dage siden) @ OESJK

Hej Alle
Vi havde en kanon dag i går med vel nok omkring 600 besøgende, en ubetinget succes.
Før der kommer de sædvanlige kommentarer om, hvad der er pænt og hvad der ikke burde have været udstillet, så lad mig lige gøre opmærksom på, at i en lille forening som vores er det, som Nikolai tidligere har påpeget, meget de samme mennekser, der skal gøre arbejdet!
Og et projekt som det, vi lige har afviklet, er en kæmpeopgave, som ikke kunne blive til virkelighed uden de yderst entusiastiske folk, som har stået bag.
Inden de sædvanlige bemærkninger om udseendet på vores tog kommer, så lad mig lige gøre opmærksom på, at de flerfarvede vogne opstår, når man er gået i gang med et projekt og der så opstår et mere presserende problem med et andet køretøj. Så er det bare med at sikre det indtil nu lavede med noget rustbeskyttelsesmaling og gå videre. Altså begrebet "brandslukning".
Tro mig, vi vil også gerne ud at køre med noget flot renoveret materiel, men som sagt tidligere: For meget arbejde, for få hænder o.s.v!
Så min opfordring til de kritiske: Meld Jer ind i foreningen, mød op og vær med til at gøre en forskel, så skal det nok lykkes altsammen.
Mange hilsner herfra og tak for den store interesse på dagen.

Niels H.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak