Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC-4 obs. (Jernbanen i dag)

af Gamle Olee, 20/9 2011, 15:09 (4604 dage siden)

Hej.

Observerede i dag tirsdar ca 1220 et tomt stillestående ic-4-tog i spor 1!!! på Slagelses St.
Nogen der har bud på hvad det lavede der?

Hilsen Ole

IC-4 obs.

af ME1508, 20/9 2011, 15:33 (4604 dage siden) @ Gamle Olee

Hvorfor alle de udråbstegn efter spor 1? Må det da ikke bruges?
I øvrigt kom toget fra Hobro og skulle retur til Aarhus. Prøvekørsel.

IC-4 obs.

af gamle olee, 22/9 2011, 12:44 (4602 dage siden) @ ME1508

Nærmest fordi jeg ikke mener at spor 1 benyttes længere (under normale forhold)

Ole

IC-4 obs.

af Svend, 20/9 2011, 20:27 (4604 dage siden) @ Gamle Olee

Hva´ så, Ole

Har du skiftet navn? Og login - du har jo slet ikke været på idag!?

--
Svend

IC-4 obs.

af gamle olee, 22/9 2011, 12:47 (4602 dage siden) @ Svend

Nej såmænd. Til prøver jeg at "styre" mig, og dels har jeg kørt fra maskinner i byen, derfor det ekstra e i navnet. De vil ikke acceptere det normale navn:-P

Ole

IC-4 obs.

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 22/9 2011, 15:06 (4602 dage siden) @ gamle olee

Nej såmænd. Til prøver jeg at "styre" mig, og dels har jeg kørt fra maskinner i byen, derfor det ekstra e i navnet. De vil ikke acceptere det normale navn:-P

Ole

Var det ikke en ide at oprette sig som bruger?
Så får du en profil side, hvor du kan indtaste din signatur og din email, samt det er nemmere at finde til bage til de gamle indlæg du har skrevet.

På den måde kan du logge ind på de andre pc'ere `ude i byen`, så du altid hedder det samme.

Hos os der har faste profiler, kan du klikke på vores navn over posten, og se lidt mere om hvem vi er og hvor vi kommer fra, hvad vi har skrevet etc.

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

IC-4 obs.

af gamle ole, 23/9 2011, 15:33 (4601 dage siden) @ BlackThorneDK

Du har da helt ret, og jeg er forlængste oprettet under navnet gamle ole, men hvergang jeg ikke ikke sidder ved min egen pc, kommer tilbagemeldingen af navnet er brugt-vel at mærke mig selv!- hvorfor jeg har måttet være kreativ og tilføje et e til navnet, hvilket så medfører at jeg ikke er oprettet.
Noget besynderligt, men derfor:-)


Hilsen Ole

IC-4 obs.

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 23/9 2011, 17:07 (4601 dage siden) @ gamle ole

Du har da helt ret, og jeg er forlængste oprettet under navnet gamle ole, men hvergang jeg ikke ikke sidder ved min egen pc, kommer tilbagemeldingen af navnet er brugt-vel at mærke mig selv!- hvorfor jeg har måttet være kreativ og tilføje et e til navnet, hvilket så medfører at jeg ikke er oprettet.
Noget besynderligt, men derfor:-)


Hilsen Ole

Det er fordi du forsøger at skrive som 'ikke bruger' ved at udfylde navn og email.
I stedet skal du gå op i toppen og trykke 'log ind', og så bruge samme kode og navn som du bruger derhjemme. Så bliver alle dine indlæg samlet under samme bruger :)

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

IC-4 obs.

af gamle ole, 23/9 2011, 17:12 (4601 dage siden) @ BlackThorneDK

Nå sådan, tak. Tænkte nok der var en smart løsning.

ole

Det militære sidespor ved Næstved
Det militære sidespor ved Næstved

I slutningen af 1800-tallet spillede jernbanerne en stor rolle i tilfælde af krig - og dem var der mange af i Europa. For at skaffe en hurtig forbindelse mellem Køge-Næstved banen og Slagelse-Næstved banen blev et militært forbindelsesspor anlagt nord for Næstved station.

Læs mere

Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak