Flere billeder - for sidste gang
Næppe Spodsbjerg-Tårs, der først blev indviet i 1975. Men det kunne naturligvis være Spodsbjerg-Nakskov, hvor man så både har besøgt LB og LJ.
M.v.h.
Niels
Næppe Spodsbjerg-Tårs, der først blev indviet i 1975. Men det kunne naturligvis være Spodsbjerg-Nakskov, hvor man så både har besøgt LB og LJ.
M.v.h.
Niels
Hele emnet:
Trump fortrød sin første kandidat: Nu får Nasa ny topchef
Elbilerne sviner mere: Ny asfalt i København skal fange de farlige partikler
Selvkørende Tesla klarer både Rom og Paris – nu venter de på Europas blåstempel
Ekspertudvalg anbefaler: Afskaf et hav af rabatter og gør busruter mere fleksible
Undersøgelsen er færdig: En enkelt bolt kunne have reddet afrevet dørpanel
I slutningen af 1800-tallet spillede jernbanerne en stor rolle i tilfælde af krig - og dem var der mange af i Europa. For at skaffe en hurtig forbindelse mellem Køge-Næstved banen og Slagelse-Næstved banen blev et militært forbindelsesspor anlagt nord for Næstved station.
Læs mere