Det Jysk Fyenske Jernbaneselskab - vogne 1862 - 1883

JFJ litra H (I)

JFJ litra H (I)
(Retur til JFJ oversigt)
Lukket godsvogn. Bremsekupe med skruebremse.

Længde:
6,72 m.
Akselafstand:
3,43 m.
Taravægt:
 
Antal:
51 stk.

Tegning Litra Fabrikat År Noter
JFJ 1H 1Scandia1862Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2301.
JFJ 2H 2Scandia1862Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2302.
JFJ 3H 3Scandia1862Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2303.
JFJ 4H 4Scandia1862Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2304.
JFJ 5H 5Scandia1862Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2305.
JFJ 6H 6Scandia1862Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2306.
JFJ 7H 7Scandia1863Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2307.
JFJ 8H 8Scandia1863Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2308.
JFJ 19H 19Scandia1865Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2300.
JFJ 22H 22Scandia1866Sejlet fra Århus til Fredericia. Indsat på Fredericia-Vamdrup banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2309.
JFJ 23H 23Scandia1866Sejlet fra Århus til Fredericia. Indsat på Fredericia-Vamdrup banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2310.
JFJ 24H 24Scandia1866Sejlet fra Århus til Fredericia. Indsat på Fredericia-Vamdrup banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2311.
JFJ 25H 25Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2312.
JFJ 26H 26Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2313.
JFJ 27H 27Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2314.
JFJ 28H 28Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2315.
JFJ 29H 29Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2316.
JFJ 30H 30Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2317.
JFJ 31H 31Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2318.
JFJ 32H 32Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2319.
JFJ 33H 33Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2320.
JFJ 34H 34Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2321.
JFJ 35H 35Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2322.
JFJ 36H 36Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2323.
JFJ 37H 37Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2324.
JFJ 38H 38Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2325.
JFJ 39H 39Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2326.
JFJ 40H 40Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2327.
JFJ 41H 41Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2328.
JFJ 42H 42Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2329.
JFJ 43H 43Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2330.
JFJ 44H 44Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2331.
JFJ 45H 45Scandia1868Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2332.
JFJ 46H 46Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2333.
JFJ 47H 47Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2334.
JFJ 48H 48Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2335.
JFJ 49H 49Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2336.
JFJ 50H 50Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2337.
JFJ 51H 51Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2338.
JFJ 52H 52Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2339.
JFJ 53H 53Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2340.
JFJ 54H 54Scandia1871Indkøbt til Aalborg-Frederikshavn banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2341.
JFJ 55H 55Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2342.
JFJ 56H 56Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2343.
JFJ 57H 57Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2344.
JFJ 58H 58Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2345.
JFJ 59H 59Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2346.
JFJ 60H 60Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2347.
JFJ 61H 61Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2348.
JFJ 62H 62Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2349.
JFJ 63H 63Scandia1871Indkøbt til Skanderborg-Silkeborg banen. Omlitreret 1883 til DSB/JF HB 2350.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak